4 december 2018 om 00:00
iBOOD

Akito Tanaka Kleding

Akito Tanaka Kleding
鴨が葱をしょって来る
(de eend komt met prei op zijn rug)

Deze Japanse uitspraak sluit helemaal aan op deze Akito Tanaka Flash SaleHet betekent namelijk dat je geluk hebt met iets / dat iets goed uitkomt. Eendensoep werd namelijk met prei gemaakt, en als de eend al inclusief prei komt, is het alsof hij er om vraagt om soep te worden.

Je snapt het al: het is alsof je roep om nieuwe toffe outfits gehoord is en als ze dan ook nog mooi, van goede kwaliteit en voor een prikkie te koop zijn, dan is het als die eend met prei op zijn rug...

4 december 2018 om 00:52
aangeboden Gebruiker
4 december 2018 om 07:34
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen aangeboden,

Die zit er deze keer helaas niet bij. Je kunt eventueel wel de inkopers tippen en wie weet komt die ook nog een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

5 december 2018 om 01:01
Pvdvenis Gebruiker

Valt extreem klein! 2 maten groter nemen dan normaal betekend slim fit

Beantwoorden

5 december 2018 om 23:33
Luif Gebruiker

Als ik de maattabel aanhoud kom ik 1 of 2 maten kleiner uit dan ik normaal heb… Bedankt voor je opmerking, dan ga ik mijn bestelling van gisteren annuleren.

Beantwoorden

5 december 2018 om 18:29
Miek8 Gebruiker

Uniseks model?

Beantwoorden

5 december 2018 om 20:50
Moderator Jelle Moderator

Goedenavond Miek,

De kleding is gemaakt voor mannen, maar vrouwen kunnen het ook prima dragen #boyfriendsweater

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 december 2018 om 20:32
Bertwit Gebruiker

Is er nog mogelijkheid dat uitverkochte maten nog beschikbaar worden?

Beantwoorden

5 december 2018 om 20:38
Bertwit Gebruiker

Zou graag deze willen

In maat Xxl

Antra white

Bordeaux white

Navy yellow

Beantwoorden

5 december 2018 om 20:44

Goedenavond Bert,

Helaas is bij een flash sale op=op. Dit zijn vaak restpartijen die we ingekocht hebben.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 december 2018 om 20:49
Bertwit Gebruiker

Jelle

Weet je dan misschien een site waar ik deze kan bestellen?

Mvg

Bert

Beantwoorden

5 december 2018 om 21:00

Helaas kan ik je hier niet mee helpen, Bert. Houd onze website goed in de gaten, misschien komt hij snel weer voorbij.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 december 2018 om 21:49
Bertwit Gebruiker

Jelle

Bedankt voor de info helaas vind ik niet het nodige op deze manier. Er is zeker geen mogelijkheid om rechtstreeks contact op te nemen met de firma van deze deal?

Mvg

Bert

Beantwoorden

6 december 2018 om 09:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Bert,

Dat is helaas niet mogelijk.

Wij bieden regelmatig Akito Tanaka producten aan. Als we een nieuwe voorraad hebben kunnen scoren, komen ze wellicht binnenkort weer eens voorbij en kun je ze dan wel bemachtigen in jouw maat en favoriete kleur! Stay tuned :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

6 december 2018 om 19:30
Omiwan Gebruiker

Hoe werkt het met die maten? Maattabel klopt niet?! Als je.normaal een M hebt, welke maat moet je dan nemen?

Beantwoorden

7 december 2018 om 10:05
Moderator Jim Moderator

Hi Omiwan!

Is het uiteindelijk nog gelukt? Helaas was er op dit moment niemand aanwezig om op tijd te helpen. Excuses!

Groet,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.