29 oktober 2018 om 00:01
iBOOD

Timberland Fashion

Timberland Fashion
Veel meer dan alleen boots

Iedereen kent de iconische Timberland boots. Zo niet, Google dan even en je zal 'oja' tegen je scherm zeggen. Naast de boots maakt Timberland natuurlijk ook schitterende kleding. Neem deze jassen, overhemden en truien! Dus check snel deze Flash Sale en als je snel genoeg bent, loop jij er straks weer piekfijn bij!

29 oktober 2018 om 10:19
Rigy Gebruiker

Kan iemand zeggen of de maat voor het Timberland windjack normaal, groot of klein uitvalt?

En wat bij een retour, is de verzending op eigen kosten te doen?

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 11:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik wil je aanraden om de maattabel te hanteren die is bijgevoegd in de afbeeldingen.

Indien je hem binnen de zichttermijn van 14 dagen retour stuurt, dan dien je inderdaad zelf de retourkosten te betalen.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 15:49
Omer.Tirpan Gebruiker

en hoeveel kosten de retourkosten dan ongeveer?

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 15:56

Hi Omer,

Deze verschillen per bezorgdienst. Je mag zelf een vervoerder uitkiezen die voor jou het voordeligste is. Je kan het zo gek maken als je zelf wilt, door het pakketje bij je op te laten halen. Maar voor enkele euro’s kun je het pakketje ook gewoon via een postkantoor versturen. Ik meen dat het bij PostNL voor circa € 6,50 al kan.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 15:58
Omer.Tirpan Gebruiker

en als het toekomt bij jullie, wordt het winterjack+ verzendkosten dan terugbetaald?(niet de retourkosten)

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 16:23
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Omer.Tirpan,

Dat klopt inderdaad. Je krijgt het aankoop bedrag en de verzendkosten terugbetaald. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 07:52
StefanLangenberg Gebruiker

Waar zit het verschil tussen de mount en de mount 65 regenjas?

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 08:37
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen StefanLangenberg,

In de specificaties zie ik als enige verschil bij de mount 65 drielaagse constructie. Ik vraag even voor je na wat eventueel nog meer verschillen zijn.

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 08:57
Moderator Niek Moderator

De M65 heeft allemaal handige zakken aan de voorkant en dat heeft die andere niet.

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 11:32
Blutss Gebruiker

Timberland Skye Peak Bodywarmer: welke kleur is dit; zwart of donkerblauw?

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 11:42

Deze bodywarmer is zwart.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.