12 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Riemen & Portemonnees

Riemen & Portemonnees
Safety First

In deze Flash Sale vind je allerlei artikelen met betrekking tot veiligheid. Veilige anti-skim portemonnees, waarmee je altijd veilig op pad kan. En mooie modieuze riemen die er voor zorgen dat je broek niet afzakt (wel zo veilig). Aan jou de keuze...

12 oktober 2018 om 12:52
amscy Gebruiker

Janner dat je niet 2 verschillende kleuren kan kiezen voor dezelfde riem. Waarom kan dit niet?

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 13:01
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi amscy,

Als we van een riem twee kleuren beschikbaar hebben, dan kun je deze selecteren in het dropdown menu. Als je 2 kleuren wilt bestellen kun je eerst 1 kleur in je winkelwagen stoppen, vervolgens ‘Verder winkelen’ en dan de andere kleur ook toevoegen aan je winkelwagen.

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 17:44
amscy Gebruiker

Dit klopt niet. Als ik jou advies opvolg dan bestel ik 4 riemen. Er zijn namelijk een aantal riemen die per 2 worden verkocht. Daar kan je maar 1 kleur opgeven.

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 19:35
Moderator Niek Moderator

Goedenavond amscy,

Bas bedoelde met zijn bericht de enkele riemen. Bij twee stuks krijg je inderdaad vier wanneer je er twee bestelt.

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 11:31
bugsfunny Gebruiker

Safekeepers 1578. Grappig, Ik koop dezelfde riem  van het merk GP & Max (r) made in Italy altijd op de markt van Luino in Italie. De oudste is 18 jaar en kwaliteitsleer (uit 1 stuk) en blijft mooi.

Beantwoorden

14 oktober 2018 om 09:30
oripori Gebruiker

Beste ibood,

U geeft een definitie weer van Skimmen in de omschrijving van de portemonnees. Ik vind deze definitie een beetje misleidend omdat deze portemonnees geen bescherming bieden tegen deze vorm van skimmen (althans hoe ibood skimmen definieert). Ik weet niet hoe een portemonnee moet beschermen tegen het kopiëren van de magneetstrip tijdens een pinbetaling !

Beantwoorden

14 oktober 2018 om 11:10
karin115 Gebruiker

Misschien iets lezen op internet over deze techniek? Er zit een soort bescherming in waardoor zakkenrollers jouw pasje op straat niet kunnen skimmen vanuit je tas of achterzak oid. Het werkt wel degelijk.

Beantwoorden

14 oktober 2018 om 20:42
oripori Gebruiker

Die techniek is mij zeer bekend, als ontwikkelaar zit ik er middenin! In de definitie van skimmen heeft ibood het over de magneetstrip. Magneetstrip werkt niet met RFID. Dus het uitlezen van een magneetstrip wordt niet op afstand gedaan maar door een magneetkop. Zo worden de gegevens van een pas met een magneetstrip ook (illegaal) gekopieerd tijdens het doorhalen van de pas door een pinautomaat. Ik zie niet hierin hoe deze portemonnee dit kan voorkomen, je moet tenslotte je pinpas uit je portemonnee halen alvorens je het kan gebruiken, lees; door de magneetkop halen. Of haal je je pas met portemonnee en al door de pinautomaat.

De NFC chip die in je kaart zit, integendeel wordt wel op afstand uitgelezen. Dus hier kan deze portemonnee misschien wel helpen!

Beantwoorden

14 oktober 2018 om 11:07
karin115 Gebruiker

Goedemorgen, ik wil 2x de Safekeepers Billford portemonnee bestellen, bij verzendkosten staat 2,95 bij het betalen staat echter 5,95. Normaal gesproken betaal je toch 1x verzendkosten als je 2 dezelfde producten besteld?

Beantwoorden

14 oktober 2018 om 11:17
Moderator Jelle Moderator

Normaal gesproken als je 2 dezelfde producten besteld wel Karin,

Alleen zijn de portemonnee’s verschillend en is dat de reden dat je dus 5,95 aan verzendkosten betaald.

Excuses.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

14 oktober 2018 om 11:25
karin115 Gebruiker

Oke dus dan ga ik ff kijken wat ik verkeerd heb gedaan. Dankjewel.

Beantwoorden

14 oktober 2018 om 11:26
karin115 Gebruiker

Ik heb besteld: Safekeepers Billfold RFID 1105 in de kleur zwart en tan. Dat is dan toch hetzelfde product?

Beantwoorden

14 oktober 2018 om 13:27
karin115 Gebruiker

Graag een reactie, anders annuleer ik de bestelling want ik vind het vreemd.

Beantwoorden

14 oktober 2018 om 14:35
Moderator Jelle Moderator

Goedemiddag Karin,

Blijkbaar zit er een fout in het systeem waardoor die verkeerd berekend is. Ik ga het doorgeven aan iBOOD. Helaas kan ik dan nu weinig voor je doen gezien het weekend iBOOD niet aanwezig is.

Excuses voor het ongemak.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

14 oktober 2018 om 16:25
karin115 Gebruiker

Oké dan gaat het hem helaas niet worden. In elk geval bedankt voor je reactie!

Grt Karin

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.