10 oktober 2018 om 00:01
iBOOD

Delsey Trolleys

Delsey Trolleys
Zorgeloos op reis

Topkwaliteit van Franse bodem gecombineerd met de typische Parijse finesse. In deze Flash Sale maak je kennis met vier collecties van Delsey: Hydre, Quaterback, Turenne en Montsouris. Iedere trolley is trouwens uitgerust met een TSA-slot. Handig als je binnenkort naar de Verenigde Staten wil reizen!

10 oktober 2018 om 18:14
Breda^Ewout Gebruiker

Heeft iemand ervaring met de grootste 75 cm en of kleinere varianten van de Turenne Delsey koffer? Ik ben erg benieuwd. Dank voor de info

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 19:09
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Breda^Ewout,

Zelf heb ik geen ervaring met de koffer, maar misschien zijn er forummers die er ervaring mee hebben en dit willen delen.

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 20:54
basvlug Gebruiker

Hoi Ewout,

Ik weet dat Delsey een van de gerenommeerde reiskoffer merken is. En dat het 55cm het lichtste model ooit is van Delsey (zal misschien ook gelden voor de 75cm? Meest lichte 75cm model?).

Verder helaas geen ervaringen met dit merk/model.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 19:17
Vmax66 Gebruiker

Paar weken geleden hier de 75 cm uitvoering gekocht van de Turenne en inmiddels 1 reis mee gemaakt. We hadden kort daarvoor ook een vergelijkbare koffer van samsonite gekocht in de aanbieding. Deze Delsey lijkt van een iets betere kwaliteit dan de koffer die we van Samsonite kochten….Rits gaat soepeler en is veel sterker. De wieltjes doen net als de Samsonite heel ligt hun werk. Voor dit geld krijg je naar mijn menig met deze Delsey een geweldige koffer.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 20:13
Moderator Niek Moderator

Goedenavond,

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen :-)

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 07:13
gwennekneuter Gebruiker

Vmax66, hoe bevalt het dat je met dichte compartimenten werkt? (Dus geen elastieke banden over je bagage. Gaat je kleding niet erg schuiven dan als je koffer niet helemaal vol is?

Alvast bedankt voor je antwoord!

Beantwoorden

10 oktober 2018 om 23:34
vincentvanderlans Gebruiker

Bij de Delsey Hydre staan bij de zwarte variant 2 verschillende kleine trolleys afgebeeld. 1x met deze wielen als de 2 grotere en 1x met andere (grotere) wielen. Welke foto is juist?

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 10:13
Moderator Bas iBOOD Moderator

Scherp, Vincent. De koffers hebben kleine wieltjes. De verkeerde afbeeldingen hebben we weggehaald.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 08:23
lonkhuijzen Gebruiker

In de hunt al 2x de 55cm te pakken weten te krijgen en erg blij mee! Erg licht en een handige volgens mij wel kwalitatief goede koffer. Nu de 65 en 75cm gescoord:)

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 10:13

Dat doe je goed, lonkhuijzen :-)

Veel plezier met je nieuwe koffers!

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 13:22
jorneiting Gebruiker

De Hydre Kofferset, past deze volledig in elkaar? Zodat ik alleen ruinte voor de grootste koffer kwijt ben in mijn berging ????

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 13:39

Ik kan het helaas niet met 100% zekerheid te zeggen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat ze gewoon keurig in elkaar passen en ook in elkaar geleverd zullen worden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.