28 september 2018 om 00:00
iBOOD

Maurice Lacroix Horloges

Maurice Lacroix Horloges
Zwitserse kwaliteit

Vandaag bieden we een mooie collectie horloges aan van de Zwitserse fabrikant Maurice Lacroix. De ongekende finesse en zorg waarmee de Maurice Lacroix-horloges en -uurwerken zijn ontwikkeld, zie je terug in ieder model. Of je nu voor de Quartz-horloges uit de Eloros-collectie gaat, voor het automatische Pontos horloge of een klassieker uit de Les Classiques-collectie.

28 september 2018 om 09:07
A.Oostveen Gebruiker

Ik heb dit horloge in een andere kleur. Destijds bij de juwelier inderdaad in de 600 euro voor betaald. Absoluut goede kwaliteit en heel mooi horloge. Glas is krasbesteding.

Beantwoorden

28 september 2018 om 09:32
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen A. Oostveen,

Bedankt voor de aanvullende informatie :-)

Beantwoorden

28 september 2018 om 09:09
A.Oostveen Gebruiker

Toevoeging: ik heb de Eliros

Beantwoorden

28 september 2018 om 10:00
ronniew Gebruiker

ik heb al 3 horloges waarvan 2 top stukken dus mn vrouw ziet me aankomen…maar dit is wel even wat beter dan die prullaria die ik weleens langs zie komen.

Beantwoorden

28 september 2018 om 10:57
WillemvanRavenstijn Gebruiker

De afbeeldingen laden niet….

Beantwoorden

28 september 2018 om 19:35
WillemvanRavenstijn Gebruiker

Inmiddels wel

Beantwoorden

28 september 2018 om 18:59
alienmar Gebruiker

Heb inmiddels 42 horloges waarvan diverse topstukken inclusief de pontos day date 18 K

Mijn vrouw wees me juist op de silver Pontos day date, ik heb hem zojuist besteld. Wil nog wel graag antwoorden van de moderator op de door mij gestelde vragen

Beantwoorden

29 september 2018 om 00:54
wallagh Gebruiker

Mooie horloges, en al jaren een stabiel merk.

Maar meer dan 1000 euro voor een quartz horloge is teveel. Voor die prijzen (en hoger) meten het echt automaten zijn.

Beantwoorden

29 september 2018 om 07:26
Mjvelda Gebruiker

Ik heb zelf de Pontos al jaren. Het is een schitterende klok en toentertijd 2K voor betaald. Hij is hier echt een koopje en zeker als je bedenkt dat de horloges die ze regelmatig verkopen, qua kwaliteit in het niet vallen bij een topmerk als Maurice la Croix

Beantwoorden

29 september 2018 om 09:19
fallen2109 Gebruiker

Echt serieus iBood ? Bijna 1200 voor een quartz horloge ? Gelukig zijn er genoeg domme kopers :). En ja goede quartz horlogen zijn nooit zo duur – ik heb een Casio Chron 1000 sinds 1991 die prima werkt en was toen 140 EUR (equivalent). Sorry maar sommige mensen moeten een reality check doen!

Beantwoorden

29 september 2018 om 10:26
Moderator Jelle Moderator

Het gaat bij deze horloges ook om de rest van het horloge. Zoals ik lees gaan ze jaren mee en er zijn nog tientallen redenen om dat voor deze horloges te betalen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

30 september 2018 om 00:15
aandie Gebruiker

De rest van deze horloges kan de prijs ook niet rechtvaardigen. In deze klokjes zit niet eens hun eigen in-house movement, enkel een gemodificeerd ETA uurwerk. Deze modellen zijn de afdankertjes uit de collectie. Vandaar ook de prijs.

Beantwoorden

29 september 2018 om 11:59
Kees07 Gebruiker

Komen deze horloge’s met papieren erbij ??

Beantwoorden

29 september 2018 om 16:05
Moderator Jasper Moderator

Dag Kees07,

Dit ga ik voor je navragen. Helaas ga ik hier pas na het weekend antwoord op krijgen. Mocht je nu toch graag een bepaalde horloge hebben, kan ik je aanraden deze al te bestellen en indien nodig na het weekend nog kosteloos annuleren.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

1 oktober 2018 om 11:10
Moderator Jasper Moderator

Dag Kees07,

Deze horloges komen met doos, instruction manual en garantiebewijs.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

30 september 2018 om 12:41
Pantini Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.