27 september 2018 om 00:00
iBOOD

Travelin Schoenen

Travelin Schoenen
Stevige modieuze stappers..

Het verhaal van het Nederlandse Travelin begon bij twee oude collega's uit de schoenenbranche die al wandelend over de Utrechtste Heuvelrug begonnen te praten over schoenen. Ze kwamen tot de conclusie dat bij schoenen de drie factoren functionaliteit, ontwerp en kwaliteit niet voor elkaar mogen onderdoen.

Daarom begonnen ze in 2011 met het ontwikkelen van een schoen die voldeed aan hun eisen. In deze Flash Sale hebben we een divers aanbod aan winters schoeisel.

27 september 2018 om 09:59
Selhati Gebruiker

Aberdeen Lage Schoen in dark grey staan wel in de afbeelding, maar in de keuze voor kleur heb ik zwart.

Is dat dezelfde kleur/model of kloppen de plaatjes niet?

Alvast bedankt

Beantwoorden

27 september 2018 om 10:02
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Selhati,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

27 september 2018 om 10:10
Moderator Niek Moderator

De black in het keuzemenu is inderdaad de dark grey tussen de afbeeldingen.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 00:05
pzijlstra Gebruiker

Niet dus…. Vandaag ontvangen en zijn zwart…..

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 09:15
Hannesz Gebruiker

Van mij zijn ze donker grijs, maar veel te groot. Mijn zoon heeft maat 43 en ik 45, ze passen mij bijna, dingen vallen zeker 1.5 maar groter uit.

Beantwoorden

27 september 2018 om 12:05
Selhati Gebruiker

Ah super. Dankjewel

Als de rest van de wereld even een setje laat liggen dan kan ik die vanavond thuis mooi bestellen ????

Beantwoorden

27 september 2018 om 12:21
Moderator Jelle Moderator

We hebben ook een mooie app voor de smartphone Selhati, die werkt ook prima om ook overdag producten te bestellen ;-)

Groet,

Jelle

Beantwoorden

27 september 2018 om 12:29
Selhati Gebruiker

Jullie app is niet het probleem ;)
Als de app van de bank nou ook af en toe zou onthouden dat ik wil kunnen betalen zonder kaartlezer -.-’

Beantwoorden

28 september 2018 om 07:32
Gerrit123 Gebruiker

Hoe vallen de maten? Ik zit nl. met een halve schoenmaat.

Beantwoorden

28 september 2018 om 09:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Gerrit123,

Is er een specifieke schoen waar je dit graag van wilt weten of van allemaal?

Beantwoorden

30 september 2018 om 09:32
Hannesz Gebruiker

Ik zit met dezelfde vraag, het gaat om de aberdeen lage schoen, ik heb nu 42,5, vallen ze groter of kleiner en hebben ze een brede of smalle leest?

Beantwoorden

29 september 2018 om 00:51
shikje Gebruiker

Newbury halfhoog 42 cognac nu al op? ????????

Beantwoorden

29 september 2018 om 07:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen shikje,

Deze sale heeft al een hele dag online gestaan en de cognac in maat 42 is inmiddels uitverkocht inderdaad.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.