20 september 2018 om 00:00
iBOOD

Breed Horloges

Breed Horloges
Geen tijd te verliezen!

Tegenwoordig zijn er tientallen manieren om te weten te komen hoe laat het is. Maar onze voorkeur blijft nog steeds uitgaan naar een horloge. En al zeker als die van het merk Breed is. Welke van deze modellen ga jij straks bestellen?

20 september 2018 om 00:54
shadowjack Gebruiker

Correctie: bij de Breed Ranger, Bryant, Rio, Pegasus en Dixon horloges staat ten onrechte vermeld dat het om chronograaf horloges gaat. De Ranger en Bryant hebben helemaal geen extra functies, de extra functies op de Rio, Pegasus en Dixon zijn 24-uurs aanduiding, weekdag en datum. Op geen van deze horloges zit een chronograaf (stopwatch) functie, bij de overige modellen wel.

Beantwoorden

20 september 2018 om 10:26
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bedankt voor je uitgebreide reactie, shadowjack! We gaan dit even uitzoeken :-)

Beantwoorden

20 september 2018 om 11:32
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben e.e.a. zojuist aangepast. Nogmaals dank voor je alertheid!

Beantwoorden

21 september 2018 om 00:10
shadowjack Gebruiker

tsja,  horloge freak he… graag gedaan ;-)

Beantwoorden

23 september 2018 om 15:54
Schredder Gebruiker

Dank Shadowjack.

@iBood. Voor de zoveelste keer incorrecte en nog veel vaker onvolledige informatie die vanuit iBood komt. Is inmiddels meer regel dan uitzondering geworden. Ik koop alleen de echte aanbiedingen waarvan ik zeker weet ik koop. Je kan er niet meer van op aan dat de informatie ook daadwerkelijk klopt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.