12 september 2018 om 00:00
iBOOD

Horloge Sale!

Horloge Sale!
Van klassieker tot uberhip

Voor de één moet een horloge elegant en sophisticated zijn, voor de ander juist grof en stoer. Ze zijn allemaal ruimschoots vertegenwoordigd in deze Flash Sale. Denk aan merken als Lambretta, Timberland, Maurice Lacroix, Heritor en meer. In deze Horloge Sale vind je vast en zeker het horloge dat bij jou past.

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

12 september 2018 om 03:00
aaleksio Gebruiker

Hej daar

Ik heb een aantal vraagjes over het Reign Gustaf reirn1501 horloge. Vanwaar komt de adviesprijs deze keer? Op de officiële site van Reign kost het horloge 1230 euro, dat is toch een heel stuk meer dan jullie adviesprijs. Dan volgt direct mijn volgende vraag, hoe is het mogelijk dat een horloge van 1230 euro voor een dikke 100 euro verkocht kan worden? Dit zou ik echt graag willen weten! Zijn de juwelen er misschien uitgehaald? Op de site van Reign staat er namelijk dat het horloge 21 juwelen bevat. Hier op iBOOD lees ik daar niks over bij de specificaties. Over het glas, dat op de officiële site staat beschreven als ’sapphire-coated mineral crystal’, lees ik ook niets bij de specificaties. Ofwel heb ik erover gelezen? Kan iemand helpen? :) Mocht iemand mij kunnen overtuigen dat dit echt hetzelfde horloge zou zijn als op de site van Reign, bestel ik hem gelijk! Het is aan jullie iBOOD…

Beantwoorden

12 september 2018 om 07:16
Qomputer Gebruiker

Ik ken het merk Reign  niet, maar ik gok dat als je zoekt op “plakmerk horloges” op Google, je je antwoorden wel zult vinden.

Succes!

Beantwoorden

12 september 2018 om 08:05
pugnax Gebruiker

Juwelen in een horloge zijn geen echte juwelen. Het zijn synthetische en worden gebruikt als lagers en niet voor de sier. Zonder die lagers loopt het horloge niet.

Als je geen verstand hebt van horloges is mijn advies om deze niet te kopen alleen om een goede korting te scoren.

Beantwoorden

12 september 2018 om 09:31
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi aaleksio,

Dat zijn inderdaad goede vragen.

Waar het verschil in adviesprijs exact vandaan komt durf ik niet te zeggen. Mogelijk heeft Reign de eigen prijs verhoogt t.o.v. de eigen adviesprijs. Maar of dat de reden is durf ik niet te zeggen.

Onze inkopers hebben dit horloge inderdaad voor een veel scherpere prijs kunnen scoren. Naast de scherpe onderhandelingen proberen we ook op andere manieren kosten te besparen. Wij bezuinigen bijvoorbeeld op magazijnkosten door onze voorraden zo beperkt mogelijk te houden. Dit zorgt doorgaans voor lagere prijzen, maar veroorzaakt wel een iets langere levertijd.

We hebben niks aan dit product veranderd. Ook dit horloge heeft mineraalglas met een saffier coating. Dit is, kortom, hetzelfde horloge als op de website van Reign zelf.

Beantwoorden

12 september 2018 om 09:20
Boeroe64 Gebruiker

Bij dit horloge staat gratis verzonden, maar als ik hem in het winkelmandje doe staat er € 5.95, wat nu te doen ?

Beantwoorden

12 september 2018 om 09:31

Vermoedelijk is het logo foutief geplaatst. Bij welk horloge zie je dit staan?

Beantwoorden

12 september 2018 om 09:37
Boeroe64 Gebruiker

Wave Londen herenhorloge

Beantwoorden

12 september 2018 om 11:02

Deze heeft inderdaad geen gratis verzending. Er was sprake van een bug, de verzendkosten in het winkelwagentje waren correct. We hebben dit zojuist verholpen, zodat bij de deal ook de correcte verzendkosten getoond worden.

Beantwoorden

12 september 2018 om 15:10
Korreldicaprio Gebruiker

Je kan overal een adviesprijs aan plakken maar van 1230,- voor 100,- betekent voor mij 1 ding. Klopt niets van…

Beantwoorden

12 september 2018 om 22:12
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Korreldicaprio,

De adviesprijs wordt door de fabrikant bepaald, daar heeft iBOOD geen invloed op. Uiteindelijk is de prijs die je ervoor betaalt toch veel belangrijker? Als die prijs naar je mening goed is, dan heb je een goede deal.

Beantwoorden

12 september 2018 om 22:56
Korreldicaprio Gebruiker

Of iBOOD er invloed op heeft of niet dat is voor mij ook niet zo relavant. Maar een horloge met een adviesprijs van bijvoorbeeld ruim 2400 euro aanbieden voor 749 euro, vind ik gewoonweg niet geloofwaardig maar dat is mijn persoonlijke mening… en wat je zegt.. als mensen bereid zijn het te betalen wie ben ik ????

Beantwoorden

13 september 2018 om 19:18
Mario-arnoldus. Gebruiker

Lambretta Cesare horloge – Gold Cream hebben jullie, maar boven in de afbeelding zie ik het ook in zwart.
Is deze misschien nog te verkrijgen.

(wel een foto maar niet verkrijgbaar!)

Beantwoorden

13 september 2018 om 20:20
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Mario-arnoldus,

Die zit er deze keer helaas niet bij nee. Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komt ook die kleur een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

14 september 2018 om 10:13
Spilmeister Gebruiker

Wat is de breedte van de William L horlogebanden?

Beantwoorden

14 september 2018 om 10:37

De horlogebandjes zijn 20 mm breed.

Beantwoorden

14 september 2018 om 17:29
haplatjes Gebruiker

Wat is de dikte van de kast?

Beantwoorden

14 september 2018 om 17:40
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag haplatjes,

Ik ga dit proberen te achterhalen.

Beantwoorden

14 september 2018 om 19:35
haplatjes Gebruiker

Type wave :-)

Beantwoorden

14 september 2018 om 21:03
Moderator Niek Moderator

Dat is inderdaad ook handig om te weten, wilde het net vragen ;-) En welk type van de wave? Ze hebben wat verschillende specificaties, dus ik vermoed dat de diktes ook wat kunnen verschillen.

Beantwoorden

14 september 2018 om 21:12
Moderator Niek Moderator

Ik kan van geen enkel type de dikte vinden van de kast. Op de website van Wave zelf wordt het ook niet aangegeven. Wel kan ik het na het weekend even voor je navragen. Je kunt dan eerst gewoon een horloge bestellen en als de dikte dan tegen blijkt te vallen, dan kun je de bestelling kosteloos annuleren. Laat maar even weten of ik het voor je na moet vragen na het weekend :-)

Beantwoorden

15 september 2018 om 08:46
haplatjes Gebruiker

Leather Black silver, zal ‘m bestellen, bij annulering ga ik er dan vanuit dat het geld terug wordt gestort

Beantwoorden

15 september 2018 om 09:01
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen haplatjes,

Ik plaats het antwoord hier maandag zodra er reactie is. Je krijgt inderdaad het aankoopbedrag weer teruggestort op je rekening :-)

#wordtvervolgd

Beantwoorden

18 september 2018 om 10:15
haplatjes Gebruiker

al reactie mbt dikte kast?

Beantwoorden

19 september 2018 om 01:23
Moderator Niek Moderator

Goedenacht haplatjes,

Excuus dat het wat langer duurde, maar de dikte van de kast hebben ze helaas niet kunnen achterhalen.

Beantwoorden

15 september 2018 om 00:03
roma68 Gebruiker

Welke reseller ondertekent het echtheidscertificaat voor Maurice Lacroix?

Beantwoorden

17 september 2018 om 21:02
Moderator Jelle Moderator

Beste,

Helaas is deze aanbieding al afgelopen.

Ik kan niets meer voor je betekenen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

15 september 2018 om 09:57
steppnwolf Gebruiker

Graag voor het posten van horloges ervoor zorgen dat info als kastdiameter zijn opgenomen. Bespaart opzoekwerk elders….

Beantwoorden

24 september 2018 om 17:51
EphexDesign Gebruiker

Ik heb de Wave London leather black/silver besteld, maar het horloge doet het niet. De kroon was, in tegenstelling tot wat de handleiding zegt, wel ingedrukt bij aankomst. Misschien is de batterij leeg?

Er zit overigens ook een horlogebatterij bij, maar ik neem aan dat ik niet eerst langs de juwelier hoef om mijn nieuwe horloge te gebruiken?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.