17 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Mangotti Jassen

Mangotti Jassen
Stoere leren jassen

In deze Flash Sale hebben we stoere en modieuze leren jassen van het Italiaanse modemerk Mangotti. De jassen zijn te dragen op zowel formele als informele gelegenheden. Dus kies een mooi kleurtje uit en geniet jarenlang van een schitterende leren jas.

17 mei 2018 om 00:19
sintje Gebruiker

Is er een maattabel?

17 mei 2018 om 10:26
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit ga ik even voor je navragen, sintje.

17 mei 2018 om 10:49

We voegen de maattabel over enkele minuten toe :-)

17 mei 2018 om 10:18
saraboon001 Gebruiker

Ik probeer één van de jassen te bestellen maar krijg geen bevestiging. Zou het kunnen dat er een technische fout is?

17 mei 2018 om 10:26

Hoi Sara,

Ik zie inderdaad (nog) geen bestelling geregistreerd staan. Is het geld wel van je rekening afgeschreven?

Groeten,
Bas

17 mei 2018 om 10:35
saraboon001 Gebruiker

Wanneer ik een betaalmethode selecteer (bv. Bancontact of credit card) en vervolgens op “verder” klik, komt er geen mogelijkheid om te betalen… Ik denk dat daar misschien een technische fout is?

17 mei 2018 om 10:46

Hoi Sara,

Gebeurt er gewoon niks als je op de knop klikt? Ik kan je de onderstaande punten alvast aanraden. Ondertussen zet ik je melding even door naar onze ICT-afdeling, zodat het onderzocht kan worden.

- Bestellen via de iBOOD app
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten
- Gebruik maken van een andere internetverbinding

17 mei 2018 om 11:14
saraboon001 Gebruiker

Zeer veemd, maar op de app heb ik hetzelfde probleem…Wanneer ik een betaalmethode selecteer (bv. Bancontact of credit card) en vervolgens op “verder” klik, sluit de optie “betaalmethode” zich en krijg ik opnieuw onderstaand scherm. Dus er is geen mogelijkheid te betalen en naar star 3 “bevestiging” te gaan. Dit werkt niet bij mij.

Zou het kunnen dat dit komt doordat MJ1808 in extra small misschien al uitverkocht is zondar dat ik dit kan zien?

Groetjes,

Sara

17 mei 2018 om 12:25

Hoi Sara,

Ik zie dat de MJ1808 in extra small nog niet is uitverkocht. Het is me een raadsel wat er precies mis gaat, daarom heb ik je melding neergelegd bij onze ICT-afdeling, zodat het verder onderzocht kan worden.

Groeten,
Bas

17 mei 2018 om 15:43
Hilletje Gebruiker

Met welke maat komt xxl overeen?

18 mei 2018 om 12:18

Hoi Hilletje,

We hebben bij de afbeeldingen een maattabel geplaatst, zodat je dit precies kunt opzoeken.

Groeten,
Bas

18 mei 2018 om 14:57
Hilletje Gebruiker

Dat had ik wel gezien maar de maattabellen zijn niet duidelijk leesbaar.

18 mei 2018 om 21:27
wolverine1 Gebruiker

Zitten er langs de binnenzijde ook zakken in ? voor bv portefeuille of gsm ?

Groetjes

Dirk

20 mei 2018 om 15:25
wolverine1 Gebruiker

Waarom krijg ik geen antwoord op mijn vraaag? weten jullie het zelf niet of …worden Belgische vragen genegeerd .

Mijn vraag staat er al een paar dagen op …maar geen reactie …..strange….

20 mei 2018 om 15:27
wolverine1 Gebruiker

Ik bedoelde natuurlijke vraag en niet vraaag

20 mei 2018 om 15:35
Moderator Paul Moderator

Hallo Dirk,

Sorry dat je nog geen reactie hebt gekregen op jouw bericht. We proberen elke vraag te beantwoorden, maar jouw vraag is blijkbaar over het hoofd gezien.

Deze flashsale heeft een gedeeld forum voor zowel NL als BE en er wordt sowieso geen onderscheid in land gemaakt. Ook weten we niet welke forumnaam waar vandaan komt.

Over welke jas gaat jouw vraag? Dan zullen we trachten om het antwoord voor je te achterhalen.

Vriendelijke groet, Paul

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.