15 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Adidas en Nike

Adidas en Nike
Move that ass

Kijk eens naar buiten, het is zomer, heerlijk weer. Tijd om het terras op te gaan? Zeker! Dat zijn we volledig met je eens, maar we moeten af en toe ook even het lichaam laten zweten. Met deze sportkleding van Nike en Adidas helpen we je een beetje!

15 mei 2018 om 09:12
starlines Gebruiker

*knip*

Edited by: Jim
Betreft niet dezelfde maten zoals hieronder is aangegeven.

15 mei 2018 om 09:20
Roykeeeee Gebruiker

Daar betreft het de kindermaten, starlines. De volwassen maten hebben gewoon de adviesprijs van 60€ die ibood hier ook hanteert.

15 mei 2018 om 17:58
jb2307 Gebruiker

Goedemiddag,

Ik wil een bestelling afrekenen maar er gebeurt niets als ik op de knop ”bestel en betaal!” klik. Zoals in de app als op de site??

16 mei 2018 om 11:39
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi jb2307,

Dat is vreemd! Zou je de volgende zaken willen proberen, in hoeverre je ze nog niet geprobeerd hebt?

- Bestellen via de iBOOD app
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten
- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Groeten,
Bas

17 mei 2018 om 11:24
SimonPS Gebruiker

Ik bestel 3 truitjes met een extra coupon code (die gevalideerd wordt), maar bij de afrekening loopt er iets mis. Ik probeer de betaling opnieuw uit te voeren, maar nu geldt de coupon code niet meer. Kan een moderator helpen?

17 mei 2018 om 11:51
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Simon,

De code wordt dan inderdaad automatisch voor twee uurtjes geblokkeerd om fraude te voorkomen. Over twee uur kun je dus jouw coupon code weer gewoon gebruiken om de bestelling af te ronden :-)

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.