9 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Invicta Horloges

Invicta Horloges
Onoverwinnelijk..

..dat is wat Invicta betekent en dat is hoe jij je voelt met zo'n robuust horloge om je pols.

9 mei 2018 om 03:36
albertdros Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

9 mei 2018 om 22:50
Robbert-101 Gebruiker

Waar komt deze belachelijke prijs vandaan? Je kan deze nieuw kopen bij een officiele dealer voor 89 euro! Dus waar komt de zogenaamde 600+ euro prijs vandaan zonder korting?

https://www.excluso.nl/invicta-8936-pro-diver?gclid=EAIaIQobChMIkuGqssD52gIVFPhRCh24CQPAEAQYASABEgIfSfD_BwE

Beantwoorden

9 mei 2018 om 23:38
Moderator Paul Moderator

Dat heet adviesprijs: de prijs die de fabrikant bij introductie meegeeft aan het product. (uitleg)

Beantwoorden

9 mei 2018 om 23:45
Robbert-101 Gebruiker

Okay maar waarom doen jullie dan alsof dit een fantastische deal is met 80% korting terwijl als je even doorzoekt op het internet al voor 50 euro minder hetzelfde product kan kopen. Beetje oplichterij als je het mij vraagt. Maar goed, zal wel aan mij liggen :)

Fijne avond!

Beantwoorden

10 mei 2018 om 00:03
Moderator Paul Moderator

De adviesprijs is als enige een vast gegeven. Verkoopprijzen kunnen veranderen (soms zelfs nadat de iBOOD deal online is verschenen). 
Het is aan te raden om de dealprijs te vergelijken met andere aanbieders om tot een goede keuze te komen. De meeste personen doen dit al.

Beantwoorden

10 mei 2018 om 12:46
Msf1971 Gebruiker

Heb ik niets aan de advies prijs, ik kijk liever naar verkoop prijs  Als een product elders wordt verkocht voorbeeld voor €100,00 en bij I-bood zelfde product 30 – 40% of meer voor minder wordt aangeboden dan is het aantrekkelijk voor mij en niet de advies prijs.

Beantwoorden

11 mei 2018 om 17:31
Ruimtepiraat Gebruiker

Die adviesprijzen zijn pure misleiding. Het verhaaltje dat erachter zit is mooi maar het is wat het is, een ordinaire verkooptruc. Nu ja, elke verkoper gebruikt dit. Het is aan ons, de kopers om goed uit ons doppen te kijken en een klein beetje research te doen.

Het probleem is echter groter als zelfs het merk zelf al afkomt met absurde adviesprijzen en eigenlijk hun product nooit zo duur effectief verkoopt. Dit komt hier op ibood helaas ook soms voor (bvb dat Versace kledijmerk dat niets met de echte Versace te maken heeft). Dit soort misleiding vind ik echt schandalig. De schijn brengen dat het product veel meer waard is dan het effectief is.

Beantwoorden

11 mei 2018 om 22:48
DornoD Gebruiker

Altijd weer dat gejank over misleiding. Doe gewoon je research zonder dat geklaag. Iedereen weet toch wel dat een adviesprijs slechts een theoretische prijs is? Waste of time om daarover door te blijven gaan.

Bij dat Versace merk werd juist duidelijk gemaakt dat het niet de bekende Gianni Versace is maar een ander merk met toevallig Versace in de lange naam. Het zegt meer over jouw kortzichtigheid dan over misleiding. Maar ja dat klinkt zo lekker.

Als er iets niet klopt dan vind ik ook dat je dat mag noemen, maar die slachtofferrol dat men bij het minste geringste misleid of opgelicht wordt ben ik wel een beetje beu, eerlijk gezegd.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.