3 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Safekeepers

Safekeepers
Safety First

In deze Flash Sale vind je allerlei artikelen met betrekking tot veiligheid. Veilige anti-skim portemonnees, waarmee je altijd veilig op pad kan. En mooie modieuze riemen die er voor zorgen dat je broek niet afzakt (wel zo veilig). Aan jou de keuze..

4 mei 2018 om 15:53
Adrianasingel Gebruiker

klopt het wel dat hier een 17 inch laptop inpast? zonet 3 laptoptassen bij jullie moeten afbestellen omdat er tot 15,6 inch inpast. De laptop van 17 inch van mij heeft een breedte van 41 cm terwijl voor deze deze tas aan buitenmaar? 40 cm wordt opgegeven

4 mei 2018 om 16:35
Moderator Bas iBOOD Moderator

De Laptoptas 17″ is inderdaad geschikt voor laptops tot 17″.

5 mei 2018 om 10:19
Remoe13 Gebruiker

Hallo

Nou heb ik nog niet zo lang geleden ook zo’n portemonnee gekocht via iBood.

Heb safekeepers al gemailed maar helaas nooit respons ontvangen.

Wel willen verkopen maar service ho maar.

Ik heb overal gezocht maar tot nu toe geen code kunnen vinden.Waar is deze ergens verborgen dan?

Als ik hem al niet kan vinden, kan de vinder het zeer zeker niet volgens mij.

5 mei 2018 om 10:25
Remoe13 Gebruiker

Hallo

Vergat ik nog bij te voegen.

Om deze portemonee gaat het.

5 mei 2018 om 10:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Remoe13,

Ik kan je afbeelding helaas niet openen. Heb je hierover al contact gehad met iBOOD?

5 mei 2018 om 12:31
Remoe13 Gebruiker

SO1969052

Mijn bestelnummer destijds.
En neen nog geen contact met iBood hierover gehad.

5 mei 2018 om 12:37
Remoe13 Gebruiker
6 mei 2018 om 16:43
Moderator Lex Moderator

Beste Remoe13,

Ik heb de portemonnee waarvan je de link hebt gedeeld vergeleken met de huidige aangeboden versie, en kom helaas tot de conclusie dat deze niet hetzelfde zijn.
In de beschrijving van jouw link staat ook nergens beschreven dat er de lost&found technologie in zit, terwijl dat bij het huidig aangeboden model er wel expliciet vermeld staat.

Als je desondanks toch denkt dat dit niet klopt raad ik je aan contact op te nemen met iBOOD via het contactformulier.

Gr, Lex

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.