27 april 2018 om 00:00
iBOOD

Humberto Herenschoenen

Humberto Herenschoenen
Van de goedlachse presentator

Humberto (wij mogen Humberto zeggen) is niet alleen de goedlachse presentator, maar ook al jarenlang de bestgeklede. Daarom besloot hij zijn eigen kledinglijn te ontwerpen. In deze Flash Sale bieden wij zijn schoenen aan. Al zijn schoenen zijn gemaakt van hoogwaardig Italiaans leer. 

27 april 2018 om 08:58
PSpillekom Gebruiker

Jammer, geen maat 47 of groter.

29 april 2018 om 09:38
Dkawa28 Gebruiker

Geweldige deal!!!! Alle gangbare meten allang uitverkocht. Is altijd zo bij jullie. Dit kun je toch geen deals mee noemen??

Waardeloos!!!!!

29 april 2018 om 18:53
Moderator Paul Moderator

Deze flashsale loopt al sinds 27 april 0:00 uur. Dan kan het voorkomen dat na 2 dagen bepaalde maten uitverkocht zijn geraakt.

29 april 2018 om 10:46
haaf Gebruiker

Vallen de maten “gewoon” of is het net als bij Adidas daa je soms zelfs tot 2 maten groter nodig hebt?

29 april 2018 om 23:05
Moderator Niek Moderator

Goedenavond haaf,

Ze hebben een normale pasvorm.

4 mei 2018 om 17:50
flyswatter Gebruiker

Is er al zicht op wanneer ze verstuurd worden?

4 mei 2018 om 22:57
Moderator Paul Moderator

Het is bij mij (nog) niet bekend dat er vertraging zou zijn in de levering. 
Wat is de status van jouw bestelling, als je in het overzicht onder Mijn iBOOD kijkt?

N.B. Als er naast deze schoenen ook andere artikelen in dezelfde bestelling zitten, wordt het pakket pas verzonden als alle artikelen de verwachte verzenddatum bereikt hebben.

5 mei 2018 om 11:32
Kneivster Gebruiker

Ik wacht ook nog op verzending van mijn bestelling. Het is het enige item in de bestelling.

Status: bevestigd

Verwachte verzenddatum: 2 mei

5 mei 2018 om 16:43
flyswatter Gebruiker

Het is de enige bestelling…

6 mei 2018 om 01:09
Moderator Paul Moderator

Ik zal jullie melding doorgeven aan de klantenservice, zodat het na het weekend nagekeken kan worden.

7 mei 2018 om 16:02
Kevin111 Gebruiker

Helaas ook ik heb nog geen bericht ontvangen dat de bestelling onderweg is. Verwachte verzenddatum staat nog steeds op 2 mei.

7 mei 2018 om 16:46
flyswatter Gebruiker

Ik zie in mijn iBood dat hij nu verzonden is!

8 mei 2018 om 09:09
Kneivster Gebruiker

Bij mij helaas nog geen wijziging van de orderstatus.

Is er al feedback van de klantenservice?

8 mei 2018 om 09:42
Moderator Bas iBOOD Moderator

Goedemorgen allemaal,

Er is inderdaad een vertraging ontstaan bij deze Humberto herenschoenen. Ik heb onze Quality-afdeling gevraagd om jullie over de vertraging te informeren. Ik verwacht dat dit vanmiddag per mail zal gebeuren.

Mijn excuses voor de vertraging en de gebrekkige communicatie hieromtrent.

Groeten,
Bas

8 mei 2018 om 18:09
Kevin111 Gebruiker

Nog steeds geen verzending of mail vanuit de klantenservice. Wordt zo langzamerhand beetje ongeduldig.

10 mei 2018 om 20:27
Kneivster Gebruiker

2 dagen later nog steeds niet.. Dit begint vervelend te worden..

10 mei 2018 om 20:33
Moderator Paul Moderator

Afgelopen dinsdag heeft iBOOD een email verstuurd naar klanten dat bepaalde modellen/maten/kleuren vertraagd zijn. De nieuwe verwachte verzenddatum is dinsdag 15 mei. Is dit bericht niet aangekomen of misschien in het spamfilter terecht gekomen?

12 mei 2018 om 13:54
Kneivster Gebruiker

Heb zojuist nogmaals alles nagekeken, maar ik heb geen email gekregen..

16 mei 2018 om 09:01
Kneivster Gebruiker

Gistermiddag eindelijk een mail gehad met informatie over de bestelling, maar hierin wordt wordt alleen melding gemaakt van de vertraging (2 weken na initiele verzenddatum). Geen verdere vermelding van verwachte leverdatum.

Is deze mail een laatkomertje en zijn de schoenen inmiddels verzonden, of is de verzenddatum van 15 mei ook weer uitgesteld?

22 mei 2018 om 11:53
Kevin111 Gebruiker

Top op heden blijft het verdacht stil…

wanneer wordt de bestelling alsnog verzonden?

22 mei 2018 om 13:14
Moderator Paul Moderator

Hallo Kevin, ik zal aan de klantenservice doorgeven dat je nog steeds wacht op de schoenen.

23 mei 2018 om 18:41
Kevin111 Gebruiker

En weer een dag verder zonder reactie van de klantenservice. Ik wil morgen een exacte verzenddatum horen!

23 mei 2018 om 21:17
Moderator Dees Moderator

Hallo Kevin,

Dat is niet de bedoeling dat je geen reactie krijgt. 
Ik ga er achteraan voor je.
Excuses dat het allemaal zo lang moet duren.

Groetjes,
Dees

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.