30 april 2018 om 00:00
iBOOD

Regatta Outdoorkleding

Regatta Outdoorkleding
Lekker naar buiten!

In deze Flash Sale vind je de juiste kleding voor jouw buitenactiviteit. Of dat nou betekent dat je gaat moutainbiken, hiken, backpacken of kamperen op een festival óf door weer en wind de hond gaat uitlaten.

30 april 2018 om 08:12
bustraan2307 Gebruiker

Ik wil 3 shirts bestellen van verschillende kleuren , Hoe ??

30 april 2018 om 09:12
Moderator Paul Moderator

Nadat je de 1e keuze in de winkelmand hebt geplaatst kun je daar op Verder winkelen klikken om een volgende keuze te selecteren. Zo kun je meerdere kleuren kiezen en ook nog andere deals toevoegen als je dat zou willen. Zo betaal je maar eenmaal verzendkosten over de gehele bestelling.

30 april 2018 om 10:26
Roedie500 Gebruiker

Had een waterdichte jas willen bestellen. Bij mannen gaan de maten tot xxxl, bij vrouwen worden maten tot 20 opgegeven. Is er een vergelijkingstabel, hoe groot een maat 20 is?

30 april 2018 om 10:34
Roedie500 Gebruiker

Ok, heb ze gevonden, maatomvormingstabel zit bij de foto’s.

30 april 2018 om 10:43
JOHANREYNDERS Gebruiker

Is de binnenzool uitneembaar?

Heb namelijk steunzolen.

1 mei 2018 om 10:58
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je vraag staat inmiddels uit bij de leverancier, we komen hierover hopelijk z.s.m. bij je terug.

3 mei 2018 om 11:29

Excuus voor de late reactie. De binnenzool van beide schoenen is uitneembaar.

30 april 2018 om 20:10
PetervdK Gebruiker

Graag antwoord op de bovenstaande vraag…

Heb al gekeken bij Regatta, maar die kennen beide modellen niet eens…

30 april 2018 om 21:57
Moderator Niek Moderator

Goedenavond PetervdK,

Beide modellen zijn te vinden op de website van Regatta, maar er staat ook bij hun niet vermeld dat de zool uitneembaar is. Ik ga het morgen even voor je navragen, want er is ’s avonds niemand aanwezig bij iBOOD.

1 mei 2018 om 01:10
PetervdK Gebruiker

Wil je dan aub even de links posten?

Als ik de site open (regatta.com) springt ie automatisch naar en.regatta.com, wat ik ook doe.

De Burrell is niet bekend op die site en de Asheland geeft weinig info en alleen 1 klein plaatje.

1 mei 2018 om 02:06
Moderator Niek Moderator

De Burrell werkt bij mij nu ook niet meer. Ik krijg de pagina even te zien en dan springt hij door naar de homepage, maar de info bij de Burrell was ook minimaal net als bij de Asheland. Ik heb het nagevraagd en zodra er morgen een reactie is plaats ik het hier meteen. Bij andere aanbieders wordt er ook niks vermeld over een uitneembare binnenzool.

2 mei 2018 om 10:42
PetervdK Gebruiker

Heb vandaag uiteindelijk van Regatta een pdf gekregen met uitgebreide info over deze schoenen. Helaas een beetje te laat, maar ik heb inmiddels de Travelin’s gekocht…. :)

Wil je die pdf hebben voor een eventuele volgende keer dat ze hier worden aangeboden? Zo ja, mail me dan even een mailadres waar ik het heen kan sturen. Ik neem aan dat je wel bij mijn mailadres kunt komen in jullie systeem?

2 mei 2018 om 10:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen PetervdK,

Excuus dat het zo lang duurde, we hebben nog geen reactie gekregen van de leverancier. De Travelin’s is ook een prima keus :-)

2 mei 2018 om 11:04
PetervdK Gebruiker

Geen probleem, als de leverancier zelf al niet reageert schiet het natuurlijk niet op. Wil je die pdf hebben?

3 mei 2018 om 11:29

Excuus voor de late reactie. De binnenzool van beide schoenen is uitneembaar.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.