24 april 2018 om 00:00
iBOOD

DenBroeck Schoenen

DenBroeck Schoenen
Handgemaakt de beste

Deze DenBroeck schoenen zijn vervaardigd uit hoogwaardige natuurlijke materialen. En zijn met de hand gemaakt en/of gepolijst. Ga voor zakelijk, extra zakelijk of juist casual!

24 april 2018 om 07:10
Erik-81 Gebruiker

Op internet is het hele merk niet te vinden. Is er wat meer informatie over dit schoenenmerk?

24 april 2018 om 11:14
Beusekom2 Gebruiker

In het andere forumtopic staat de link naar hun website: https://denbroeck.nl/

24 april 2018 om 10:06
TKTK Gebruiker

Hoe gaan jullie om met retourneren ivm de maatvoering? Ik heb normaal gesproken een halve maat dus moet er op of er onder.

24 april 2018 om 10:09
Moderator Bas iBOOD Moderator

Indien de schoenen niet goed passen mag je ze (ongebruikt, passen mag wel) retour sturen. Je krijgt dan je aankoopbedrag terug. De retourkosten zijn wel voor eigen rekening.

Het is helaas niet mogelijk om de schoenen om te ruilen voor een andere maat als ze niet goed blijken te passen.

24 april 2018 om 17:27
Chrizzz Gebruiker

De website van de schoenen (https://denbroeck.nl/) is niet te vinden via Google met logische zoekterm “DenBroeck schoenen” en lijkt nep; steenkolen Engels, geen concrete informatie over het bedrijf, producten of winkels waar het te koop zou zijn. Het lijkt er heel sterk op dat deze website puur is gemaakt om de adviesprijs valide te laten lijken, wat volgens mij misleiding is, maar dat check ik graag even bij de ACM/ConsuWijzer.

Ik zou graag een reactie van een medewerker van iBood willen over bovenstaande.

24 april 2018 om 20:19
eva864 Gebruiker

De domeinnaam is geregistreerd sinds 8/12/2017. Domeinnaamhouder is ToExplore BV, een groothandel in schoenen, opgericht in 2/2016. Ook de Travelin’-website is eigendom van dit bedrijf. Hetzelfde zal vast voor nog wel meer “merken” gelden.

25 april 2018 om 11:04
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Chrizzz,

Wat voor reactie zou je graag willen ontvangen?

Wij zijn als verkoper niet verantwoordelijk voor de kwaliteit en inhoud van de websites van fabrikanten van producten die we verkopen.

Groeten,
Bas

25 april 2018 om 16:35
Chrizzz Gebruiker

Ik wilde graag weten of jullie bewust zijn van deze praktijken en of jullie wellicht bewust hiervan profiteren, of dat jullie oprecht een goede korting willen aanbieden aan jullie klanten. Aan je reactie te zien lijkt het er sterk op dat het eerste van toepassing is.

25 april 2018 om 22:01
Moderator Paul Moderator

iBOOD wil jullie graag laten profiteren van mooie deals tegen scherpe prijzen. 
De overige aannames zijn niet correct.

25 april 2018 om 19:38
BDamoiseaux Gebruiker

Het zijn toch gewoon schoenen… geen USB 3.0 aansluiting, niet refurbished, geen Amerikaans model met eu verloopstekker, niet “qwerty” of “azerty”… als je ze mooi vindt koop je ze voor deze prijs, en anders laat je ze lekker aan je voorbij gaan (of ben ik te simpel)? :)

8 mei 2018 om 17:33
BenjaminW Gebruiker

Helaas kunnen ze, wederom, niet optijd worden bezorgd

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.