23 april 2018 om 00:00
iBOOD

Nebulus Zomerkleding

Nebulus Zomerkleding
Stijlvol de zomer in

Het Duitse Nebulus zorgt voor inspiratie voor de zomerlook. Wordt het een lekker polo'tje, een comfortabel t-shirtje of toch een paar nieuwe schoenen? In deze Flash Sale kun je alvast wat ideeën opdoen.

23 april 2018 om 08:14
Jerommeke23 Gebruiker

je kan 4 t-shirts bestellen, daar zegt ie bijna uitverkocht. Ik wilde voor mezelf en mijn vriendin wat van deze basics bestellen in iedere kleur. Nu twee zendingen moeten doen..

Beantwoorden

23 april 2018 om 09:52
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Jerommeke,

Je kunt inderdaad maximaal 4 stuks bestellen per bestelling. Als je meer stuks wilt bestellen dien je, zoals je nu hebt gedaan, meerdere bestellingen te plaatsen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

23 april 2018 om 12:58
rightdevil Gebruiker

Hoeveel zakken heeft de zomerjack dat kan ik niet zien op de foto’s

zie net dat het helemaal geen zomerjack’s zijn maar sweatvesten zijn?! klopt dit zo ja dan is het verstandig dit in de omschrijving aan te passen omdat het heel misleidend is nu

Beantwoorden

23 april 2018 om 13:44
Moderator Bas iBOOD Moderator

We snappen de verwarring. Het betreffen inderdaad vesten, zonder zakken.

We hebben de titel verduidelijkt.

Beantwoorden

25 april 2018 om 21:48
makke_2010 Gebruiker

Mbt de schoenen : kan je best je normale maat bestellen ?

Beantwoorden

25 april 2018 om 21:58
Moderator Paul Moderator

Bij de schoenen wordt op de laatste afbeelding een maattabel getoond. Hopelijk geeft dat meer duidelijkheid.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.