20 april 2018 om 00:01
iBOOD

HEAD Tennis

HEAD Tennis
New rackets please! 

Het leven van een tennisser zo aangenaam mogelijk maken. Dát is het doel van HEAD. Deze Flash Sale bestaat uit een ruime keuze aan tennisrackets en accessoires. Wat heb jij nog nodig om de ster van het tennisveld te worden?

20 april 2018 om 10:48
Sandertju Gebruiker

De beschrijving bij dit racket is niet correct,

Beantwoorden

20 april 2018 om 10:49
Sandertju Gebruiker

De specificaties zijn van de prestige Pwr

Beantwoorden

20 april 2018 om 10:53
Moderator Bas iBOOD Moderator

Over welk exacte racket gaat dit, Sander? Dit forum gaat namelijk over alle aangeboden tennisrackets. We kijken dit graag even na!

Beantwoorden

20 april 2018 om 22:52
MokoChoco Gebruiker

Vraagje over de Head Graphene XT Speed Racket. Deze was eind maart ook eens in de aanbieding. Ik heb deze toen besteld en reeds ontvangen. Ik heb er nu al enkele malen mee gespeeld en ben er zeer tevreden over. Nu zou ik graag willen weten met welke snaren het racket bespannen is? In de huidige beschrijving en in de beschrijving van eind maart staan er drie verschillende snaren vermeld. Is het mogelijk te achterhalen met welke bespanning het racket geleverd werd en met hoeveel kilogram?

Beantwoorden

21 april 2018 om 00:37
hvwittel Gebruiker

Ik weet niet zeker welke snaar erin zit (meestal de Head Lynx of the Head Hawk), maar meestal bespannen op de gemiddelde waarde van je racket. Ik vermoed dat dit ergens rond de 26kg zit, met een marge van +2 of -2kg. Stelregel is: meer kg is meer controle, minder kg is meer power (snaren geven een soort van katapulteffect).

Beantwoorden

23 april 2018 om 20:57
MokoChoco Gebruiker

Zou het mogelijk zijn dat iBood dit achterhaald bij hun leverancier? Of is het mogelijk mij een e-mailadres (van leverancier) te bezorgen waar ik deze vraag kan stellen?

Beantwoorden

24 april 2018 om 10:13
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi MokoChoco,

Ik ga even bij onze inkoper navragen of we dit nog voor je kunnen achterhalen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

27 april 2018 om 20:54
MokoChoco Gebruiker

Hey Bas,

dat zou heel leuk zijn!!

Alvast bedankt,

Michel

Beantwoorden

22 april 2018 om 22:01
wizz222 Gebruiker

Is er ook wat info over de maten?

Beantwoorden

22 april 2018 om 23:22
Moderator Niek Moderator

Goedenavond wizz222,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.