10 april 2018 om 00:00
iBOOD

Briggs & Riley

Product expert aanwezig

Tassen & Koffers
Voor korte en lange reizen

Citytripje op de planning? Of misschien een langer reisje naar de zon? Met de tassen en koffers van Briggs & Riley neem je eenvoudig al je spulletjes mee. Op zoek naar iets dat je dagelijks kan gebruiken? Ook daar helpen we je bij!

Levenslange garantie
Brigss & Riley is zo zeker van hun producten, dat je er standaard levenslange garantie bij ontvangt. 

Product Expert

Heb je een vraag voor de Product Expert? Stel deze dan even in het Engels. :)

11 april 2018 om 12:22
Dingelbert Gebruiker

Levenslange garantie! Betekent dat, dat je de koffer in voorkomende gevallen naar Amerika moet verschepen?

11 april 2018 om 14:16
Official Product Expert Briggs & Riley-Expert Official Product Expert

Good afternoon,

We have repair centers based all around the world. You can find your nearest repair center on our website – http://www.briggs-riley.com. If we do not have one in your country, we can arrange for any parts to be repaired at a local repair center and we can reimburse you for the repair costs.

Thanks,

11 april 2018 om 12:40
Dingelbert Gebruiker

Lifetime Guarantee..

Does that mean that you have to ship the suitcase to America in case of issues?

12 april 2018 om 14:51
StNyker Gebruiker

Ik zoek een koffer die voldoet aan de handbagage vereisten van Flybe (55×35x20), wat zijn de ervaringen met de kleinere versies die hier worden aangeboden? Volgens de specificaties zijn ze 0.5cm te breed en te diep, is dat een probleem?

12 april 2018 om 15:04
leospringer Gebruiker

Ik ben nog nooit actief gecontroleerd of mijn handbagage koffertje wel exact aan de opgegeven afmetingen voldoet. Ze kijken vast of je een klein koffertje of een grote koffer hebt. Zou  me om 5 mm geen zorgen maken.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.