5 februari 2018 om 00:00
iBOOD

Winterkleding

Winterkleding
Trek de wijde wereld in

Ben jij een buitenmens en trek je er graag op uit? Dan is deze Flash Sale een droom voor jou! Het outdoormerk Helly Hansen is namelijk de leider in het ontwerpen van beschermende kwaliteitskleding voor dagelijks gebruik, outdoor en sport.

5 februari 2018 om 09:51
NickT91 Gebruiker

Als ik de jas vandaag bestel ontvang ik deze dan voor as zaterdag? Ik vertrek die dag namelijk op wintersport!

Beantwoorden

5 februari 2018 om 09:55
Moderator Bas iBOOD Moderator

De verwachte verzenddatum voor de deals uit deze Flash Sale is 20 februari. Je hebt hem dus a.s. zaterdag nog niet in huis.

Beantwoorden

5 februari 2018 om 11:15
makonijnendijk Gebruiker

Het zou fijn zijn als ibood aangeeft wat met waterdichtheid wordt bedoeld bij de verschillende outdoor producten. Dat is namelijk een breed begrip. Om hoeveel mm waterkolom gaat het?

Beantwoorden

5 februari 2018 om 11:46

Van welke specifieke producten zou je dit graag willen weten? Dan zoek ik het graag voor je uit :-)

Beantwoorden

6 februari 2018 om 14:44
makonijnendijk Gebruiker

ik ben op zoek naar een skibroek, dus van de skibroeken graag

Beantwoorden

6 februari 2018 om 16:06

Ik ga deze even voor je proberen op te vragen, makonijnendijk!

Beantwoorden

5 februari 2018 om 11:46
Maaghond Gebruiker

Is het allemaal herenkleding wat nu in de aanbieding staat?

Beantwoorden

5 februari 2018 om 12:12
RobinsonFan Gebruiker

Op de beanie en sokken na wel. Maar niemand houd je tegen om een deal te kopen als hij in jouw maat is, of je nou man of vrouw of genderneutraal bent :) Ik vind het ook geen deals die alleen voor mannen geschikt zijn ofzo. Redelijk neutraal (los van de maat).

Beantwoorden

5 februari 2018 om 19:35
almasoudi Gebruiker

Deze jas is overal voor +/- 135 euro verkrijgbaar. Waarom van 230 als adviesprijs?

Beantwoorden

5 februari 2018 om 20:44
Moderator Niek Moderator

Goedenavond almasoudi,

iBOOD hanteert de oorspronkelijke adviesprijs waarmee een product is uitgebracht. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier

Beantwoorden

7 februari 2018 om 16:35
jannus57 Gebruiker

6,95 verzendkosten voor de Beanie? Past in een envelop toch? Wordt als brievenbuspost verzonden neem ik aan, waarom dan 6,95 verzendkosten? Jammer, het voordeel is dan in een klap teniet gedaan.

Beantwoorden

7 februari 2018 om 23:16
Moderator Paul Moderator

De beanie is dusdanig door Helly Hansen verpakt dat die niet als brievenbuspost verzonden kan worden. Vandaar dat het verzendtarief €5,95 is.

Daardoor is de beanie als losse deal wellicht minder interessant, maar je kunt het ook combineren met één van de andere aanbiedingen die online staan.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.