29 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Fitness apparatuur

Product expert aanwezig

Fitness apparatuur
Let's work out!

Een maand na oud en nieuw gaan we je niet meer herinneren aan je voornemens.. Maar hoe relaxed zou het zijn om je favoriete fitnessapparaat in huis te hebben? Zo maak je de drempel voor jezelf wel erg laag. In deze Flash Sale hebben we vele verschillende apparaten van topmerken in de fitnessbranche.

29 januari 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

De Fitness-Expert zal overdag al jullie vragen beantwoorden over de producten van NordicTrack en ProForm.

29 januari 2018 om 00:26
aaltjo Gebruiker

jullie hebben het over gebruikers gewicht bij de bench. is die 115 kg incl het gewicht waar ik mee til? dan heb je er toch niks aan.

29 januari 2018 om 10:14

Ik ga het even voor je navragen!

29 januari 2018 om 10:41

Het maximale gebruikersgewicht van de Hammer Perform One 3-in-1 Trainingsbank is 130 kg. Dit is het gewicht inclusief halters en dumbbells waar je mee traint.

Bijvoorbeeld: Als je traint met 2 dumbbells van ieder 15 kg (samen dus 30 kg), dan mag je zelf maximaal 100 kg wegen om de trainingsbank veilig te gebruiken.

29 januari 2018 om 10:38
svliegen Gebruiker

“Retourneren in originele, *niet* geopende verpakking kost 60 euro”.

1. Waarom zou ik hem ongeopend willen retourneren?

2. Wat kost het retourneren dan als de doos wel geopend is, maar weer netjes dichtgeplakt?

En verder, hoe hoog is de bench precies i.v.m. de plafondhoogte?

29 januari 2018 om 11:11
Official Product Expert Fitness-Expert Official Product Expert

Beste svliegen,

Bedankt voor uw vragen!

Over welk product gaat het als ik vragen mag?

Sportieve groeten,

De Fitness expert

29 januari 2018 om 11:22
eva864 Gebruiker

Voor het retourneren staat bij elk toestel dezelfde clausule (ongeopende verpakking), alleen het retourbedrag verschilt. Bij online aankopen heeft de klant altijd het recht om het product binnen de wettelijke zichttermijn terug te sturen. Het toestel mag hierbij niet beschadigd zijn (logisch), maar de verkoper mag niet eisen dat de originele verpakking ongeopend is. Die clausule is dan ook illegaal. En deze discussie is bij een vorige aanbieding ook al gevoerd (en toen heeft iBood die voorwaarde geschrapt, als ik mij niet vergis).

29 januari 2018 om 11:52

Jullie hebben inderdaad gelijk, we passen deze disclaimer aan.

Gaat je vraag m.b.t. de hoogte over Hammer Perform One 3-in-1 Trainingsbank of een ander product?

29 januari 2018 om 21:41
Zedijar Gebruiker

Wat is de minimale plafondhoogte voor de ProForm Elipse Slide 6.0 Crosstrainer?  M.a.w. wat is het hoogste punt van de voetplaat?

30 januari 2018 om 08:50

Beste Zedijar,

Bedankt voor uw vraag!

Het hoogste punt van het pedaal waar je op staat is 44 cm.

Mocht u alsnog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Succes met de keuze!

Sportieve groeten,

De Fitness Expert

29 januari 2018 om 23:21
Blindfold28 Gebruiker

Wel handig zo’n duits filmpje. Kwam ik meteen op het idee om ook bij Amazon.de te kijken. Daar lijkt dezelfde roeimachine voor 425 te staan, of vergis ik me nu? https://www.amazon.de/Hammer-Ruderger%C3%A4t-anthrazit-silber-4539/dp/B00365RT9G/ref=sr_1_3

30 januari 2018 om 00:23
Meeuwtje12 Gebruiker

Ik neem aan dat de airbike nog gemonteerd moet worden. Is daar ergens een instructie van (inschatten hoeveel werk het is)?

30 januari 2018 om 11:06

Ik ga dit even voor je navragen, Meeuwtje12.

30 januari 2018 om 15:02

De handleiding vind je hier.

Het toestel is grotendeels gemonteerd. Alleen de hendels, zadel en trappers dienen nog gemonteerd te worden. Houd rekening met ongeveer 30 min werk.

31 januari 2018 om 00:40
Meeuwtje12 Gebruiker

Thanks!

30 januari 2018 om 09:09
gmbood Gebruiker

Ik ben wel geïnteresseerd en ga er even van uit dat er een goede montagehandleiding bij komt.

Vraag 1 : komt er een beschermmat bij of vinden jullie die overbodig?

Vraag 2 : ik moet deze even tot op de 2e verdieping krijgen en dan nog over een glazen trap. Kan ik de loopband in verschillende stukken vervoeren en zo ja wat is dan nog het gewicht van het grootste onderdeel. Ik zie me geen 95 kg in 1 stuk naar boven krijgen

30 januari 2018 om 09:22

Beste gmbood,

Bedankt voor uw vragen!

Om welke loopband gaat het? :)

Sportieve groeten,

De Fitness Expert

30 januari 2018 om 14:58
gmbood Gebruiker

De T7.0i

30 januari 2018 om 15:38

Beste gmbood,

Bedankt voor de aanvulling!

De loopband wordt nieuw in doos geleverd en is grotendeels voor gemonteerd in de doos. Enkele onderdelen dienen nog te worden gemonteerd. U kunt de loopband dus in onderdelen naar de 2e verdieping brengen en daar af monteren. Het zwaarste onderdeel is het gehele onderstel van de loopband en deze bedraagt ongeveer 60 kg. Er zit een duidelijke Nederlandse handleiding met afbeeldingen bij zodat u in een paar stappen de loopband hebt staan. Met minimaal 2 personen is dit goed te doen.

Verder wordt er geen beschermmat bijgeleverd maar wij adviseren wel altijd om een onderlegmat te gebruiken voor wat geluidsdemping, reductie van schokken en bescherming van uw vloer.

Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan hoor ik het graag!

Succes met de keuze!

Sportieve groeten,

De Fitness Expert

31 januari 2018 om 08:03
stevensonver Gebruiker

Beste,

Voor de loopbaan 5000i, is die in verschillende onderdelen naar boven te dragen? Zou ook voor de eerste verdieping zijn. Zie hem anders ook moeilijk boven te krijgen.

31 januari 2018 om 08:29

Beste stevensonver,

Bedankt voor uw vraag!

Voor de NordicTrack 5000i loopband geldt eigenlijk hetzelfde als bij de NordicTrack T7.0i. Deze is ook grotendeels voorgemonteerd en er dienen nog enkele onderdelen te worden gemonteerd. De loopband is dus in onderdelen naar boven te dragen en u kunt deze daar verder (af) monteren :)

Succes met de keuze!

Sportieve groeten,

De Fitness Expert

31 januari 2018 om 10:18
stevensonver Gebruiker

Ok. Hij moet dus niet in zijn loopbandvorm vertransporteerd worden?

En is de 5000i opklapbaar? Heeft die de space saver functie?

31 januari 2018 om 11:05

Beste stevensonder,

Bedankt voor de aanvullende vragen!

De loopband is opklapbaar en beschikt over een Space Saver systeem. Het opklappen gaat eenvoudig met behulp van het Easy Lift Assist systeem die het meeste werk voor u doet.

Wilt u de loopband verplaatsen naar een plek waar het niet in de weg staat, dan kunt u de gehele loopband in opgeklapte stand met de transportwielen op de gewenste plek zetten.

Succes met de keuze!

Sportieve groeten,

De Fitness Expert

31 januari 2018 om 12:36

Beste stevensonver,

Even een rectificatie op bovenstaand antwoord, ik heb deze loopband helaas door de war gehaald met de NordicTrack T7.0i loopband en dit is van toepassing op de T7.0i en niet de NordicTrack Elite 5000i loopband.

Voor de NordicTrack Elite 5000i loopband geldt dat dit een semi-professioneel model is welke helaas niet opklapbaar is. Wilt u deze loopband verplaatsen dan kunt deze als geheel verplaatsen met behulp van de transportwielen.

Excuses voor het ongemak!

Sportieve groeten,

De Fitness Expert

31 januari 2018 om 10:20
vmegen Gebruiker

Ik heb interesse in de NordicTrack Elite 5000i Super Deluxe Loopband.

Het is voor mijn gebruik belangrijk dat de ingestelde bandsnelheden heel precies kloppen. Is de bandsnelheid geijkt cq kan het gecalibeerd worden. Kunnen jullie dat als leverancier eventueel regelmatig doen?

31 januari 2018 om 10:43
iboodhuntert Gebruiker

Mag ik zo nieuwsgierig zijn en vragen waarom het zo belangrijk is dat het exact precies klopt?

31 januari 2018 om 11:37

Beste vmegen,

Bedankt voor uw vraag!

De bandsnelheid kan gekalibreerd worden. Mocht u dit graag willen of wanneer u denk dat het nodig is, kunt u contact opnemen met de leverancier en zij kunnen u dan verder helpen. Het is mogelijk om dit te laten doen maar u kunt het eventueel ook zelf met wat hulp en advies van de leverancier.

Succes met de keuze!

Sportieve groeten,

De Fitness Expert

31 januari 2018 om 23:27
vmegen Gebruiker

Mijn vraag wil ik best toelichten iboodhuntert. Voor inspanningstesten is het belangrijk te weten hoe snel je echt loopt. Als de band bijvoorbeeld 5% te snel of te langzaam loopt krijg je hier al een behoorlijke fout in. En word je voor hardloopprestaties op de weg of op de baan op het verkeerde been gezte.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.