24 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Carrera Wintersportbrillen

Carrera Wintersportbrillen
Bril op en gaan!

Yes, het wintersportseizoen breekt weer aan! Heb je je al eens op een goede bril geörienteerd? Niets is zo belangrijk als goed zicht. Het zou vervelend zijn als je andere wintersporters te laat in de gaten krijgt en niet meer kunt ontwijken. Hetzelfde geldt voor ravijnen en bomen, trouwens. In deze Flash Sale hebben we een mooie diversiteit aan skibrillen van het topmerk Carrera! Kies een mooi kleurtje uit en gaan met die banaan!

24 januari 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

De storing met de couponcodes is verholpen. Je kunt dus weer bestellingen plaatsen met een couponcode (indien je deze in je bezit hebt).

De foutmelding kwam bij onze payment service provider vandaan. In samenwerking met onze ICT-afdeling is het probleem inmiddels verholpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

24 januari 2018 om 00:21
kikke002 Gebruiker

Na brillen met categorie 2 en 3 lenzen nu ook categorie 1. Top! Maar ik mis informatie of deze brillen helmcompatible zijn.

24 januari 2018 om 10:50

Ik ga even vragen of we hier meer informatie over kunnen krijgen!

24 januari 2018 om 11:37

Helaas is het bij ons niet bekend in hoeverre deze brillen compatibel zijn met helmen en met welke helmen ze dan allemaal compatibel zouden zijn.

26 januari 2018 om 11:33
MaartenAkerboom Gebruiker

pas op, dit is een KIDS model: http://www.carreraworld.com/in/en/sport/car/2015/MEDAL.M000687AS99ZT.html

26 januari 2018 om 13:17

Bedankt voor je oplettendheid, Maarten. Je hebt helemaal gelijk, we gaan dit direct aanpassen.

1 februari 2018 om 12:14
Maarten Jansen Gebruiker

Toevallig kom ik nu tegen op het forum dat het een kids model blijkt te zijn. Dit is echter aangepast nadat ik mijn bestelling heb gedaan en ik heb hier naderhand ook geen bericht over ontvangen. Jammer..

Wat zijn de mogelijkheden als de bril toch niet blijkt te passen?

Bedankt

1 februari 2018 om 12:43

Hoi Maarten,

Dit is bekend bij onze Quality-afdeling. Zij zijn bezig alle relevante informatie te verzamelen, om zo alle klanten volledig op de hoogte te kunnen brengen. De berichtgeving volgt dus nog.

Groeten,
Bas

1 februari 2018 om 19:30
Maarten Jansen Gebruiker

Hi Bas,

Bedankt voor je snelle antwoord. Echter worden de brillen morgen al verzonden, is er voor die tijd duidelijkheid over een evt retournering?

Dankje

2 februari 2018 om 09:36

Hoi Maarten,

Mocht de informatie niet meer op tijd komen en de brillen zijn al verzonden en blijken inderdaad niet te passen, dan kun je deze kosteloos retour sturen.

Groeten,
Bas

8 februari 2018 om 14:24
Maarten Jansen Gebruiker

Hi Bas,

Helaas, de bril past niet en ik heb daarom een claim ingedient.

Echter geven ze daar aan dat er geen vergoeding wordt gegeven voor de verzend en retour kosten, omdat de informatie wel juist op de website zou staan. Dat klopt natuurlijk niet.

Zou je contact met je collega’s willen opnemen om mijn claim RMA-2018/200036 [Case: 180207-000035] juist af te laten handelen?

Thanks,
Maarten

8 februari 2018 om 15:44

Hoi Maarten,

Ik zal zorgen dat dit door mijn collega’s zal worden opgepakt!

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.