1 februari 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP: Accessoires

OP=OP: Accessoires
Finishing touch

Geen outfit is compleet zonder de juiste accessoires. Duik snel in deze Flash Sale met horloges en zonnebrillen en zet de puntjes op de i van je outfit!

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

1 februari 2018 om 17:32
Technomancer Gebruiker

Is de breil chronograaf een quartz of een mechanisch horloge? Als het mechanisch is wat voor uurwerk zit erin?

1 februari 2018 om 19:10
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Technomancer,

Het is een Quartz horloge.

2 februari 2018 om 08:43
makke_2010 Gebruiker

over die wave horloges kan ik op internet niets terugvinden. iemand die wat meer info kan geven?  diameter van de kasten lijkt mij nogal zeer groot te zijn….

2 februari 2018 om 10:47
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen makke_2010,

De afmetingen verschillen per horloge. Je kunt ze terugvinden bij de specificaties. Als je zoekt op Wave London vind je de fabrikant wel en de afmetingen kloppen met hun informatie. 50 mm is toch een vrij gangbare diameter tegenwoordig?

2 februari 2018 om 12:54
Swenvandeneijkel Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

7 februari 2018 om 19:15
DaeJim Gebruiker

Moet ik nog iets doen om die Wave London watch in gang te krijgen? De minutenwijzer wilt maar niet bewegen en in de handleiding of online is er niets te vinden.

9 februari 2018 om 13:07
sepje68 Gebruiker

gewoon de batterij laten vervangen voor 10 euro

7 februari 2018 om 20:49
axel85 Gebruiker

Dat zou ik ook graag willen weten…

9 februari 2018 om 13:08
sepje68 Gebruiker

die van mij deed ook niets maar om hem terug te sturen zonder een andere batterij te proberen (via juwelier)en inmiddels is de batterij vervangen en loopt ie gewoon goed….

7 februari 2018 om 21:19
A.lessandro Gebruiker

Bij mij wil gaat hij ook niet

9 februari 2018 om 21:39
stummel Gebruiker

Bij mij ook niet. Zou toch mogen verwachten dat niet gelijk de batterij vervangen hoeft te worden.

10 februari 2018 om 09:24
stummel Gebruiker

Gaat er ook nog een reactie van een iBood medewerker komen?

10 februari 2018 om 23:43
Moderator Paul Moderator

Beste iBOODers,

Ik raad jullie aan om bij iBOOD te melden dat de batterij van het horloge al vanaf ontvangst niet werkte. Dan kan de klantenservice het verder in behandeling nemen.
Het kan gemeld worden met een service verzoek (Verkeerde levering) omdat het horloge met werkende batterij geleverd zou moeten worden. Als dat niet lukt, kan ook een email naar webcare@ibood.nl gestuurd worden met uitleg van het probleem.

Vriendelijke groet, Paul

Updated by: Paul
het juiste serviceverzoek type moet DOA zijn, mocht je het nog niet ingestuurd hebben, kies dan voor DOA

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.