16 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Bollé

Bollé
Bril op en gaan!

Yes, het wintersportseizoen breekt weer aan! Heb je je al eens op een goede bril geörienteerd? Niets is zo belangrijk als goed zicht. Het zou vervelend zijn als je andere wintersporters te laat in de gaten krijgt en niet meer kunt ontwijken. Zelfde geldt voor ravijnen en bomen, trouwens.
In deze Flash Sale hebben we een mooie diversiteit aan skibrillen van het topmerk Bollé! Kies een mooi kleurtje uit en gaan met die banaan!

16 januari 2018 om 00:37
kikke002 Gebruiker

Jammer dat niet bij elke bril netjes vermeld wordt in welke lenscategorie die zit en wat dat inhoudt.

Ik mis diversiteit op dat gebied. Een bril voor donkere omstandigheden/sneeuw bijvoorbeeld.

16 januari 2018 om 06:37
Moderator Jim Moderator

Hi Kikk002,

Voor de volledigheid ga ik het nog even voor je navragen! iBOOD biedt vaker dit soort brillen aan, wellicht zit er de volgende keer iets bij voor andere omstandigheden!

Groetjes,

Jim

16 januari 2018 om 10:36
Moderator Bas iBOOD Moderator

Er zit helaas geen bril bij met lenscategorie 1 (geschikt voor donkere omstandigheden).

We hebben bij alle brillen de lenscategorie vermeld in de specificaties. We zullen hier een kleine uitleg aan toevoegen in de tekst en/of specificaties. :-)

17 januari 2018 om 00:02
kikke002 Gebruiker

Top!

16 januari 2018 om 07:06
McRaemus Gebruiker

Is die Emperor ook geen OTG?

En past er een bril van 14,5 cm breed onder de Emperor of de Z5?

16 januari 2018 om 10:45

Dit ga ik even navragen.

16 januari 2018 om 15:55

De Emperor wordt door de leverancier niet direct OTG genoemd. Met een kleine bril zou het moeten lukken, maar de garantie kan ik je niet geven.

De ruimte tussen het foam aan beide zijkanten is 16 cm. De hoogte is 5,8 cm.

16 januari 2018 om 07:43
Johnloef Gebruiker

Zit er ook een Bolle kinder ski bril tussen, en zo ja welk model.

16 januari 2018 om 10:37

We bieden vandaag geen speciale skibril voor kinderen aan.

16 januari 2018 om 08:11
wulfrati Gebruiker

Het zou leuk zijn om te weten welke lens bij welke bril zit.
Ik ben vooral opzoek naar een bril met lens 1.

16 januari 2018 om 09:09
Moderator Jim Moderator

Hi Wulfrati!

Ik heb het even nagevraagd; helaas zit er geen bril bij met lens 1!

Groetjes,

Jim

16 januari 2018 om 10:38

We hebben bij alle brillen de lenscategorie vermeld in de specificaties. We zullen hier een kleine uitleg aan toevoegen in de tekst en/of specificaties. :-)

16 januari 2018 om 08:22
harmengijgink Gebruiker

Iets meer informatie zou heel erg prettig zijn inderdaad. Welke versie heeft welke lens… ik zal een googlen op de artikelnummers die erbij staan, misschien geeft dat wat meer informatie.

16 januari 2018 om 10:38

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.