12 januari 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP: Fashion

OP=OP: Fashion
Shop 'till you drop

We hebben weer een hele rits met kleding voor super kleine prijsjes! Dus, moet jouw kledingkast weer aangevuld worden? Sla dan snel je slag

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

12 januari 2018 om 18:11
Hugo_1 Gebruiker

Wat indien hij niet past ? kan ik hem terug sturen en krijg ik mijn geld terug ?

Beantwoorden

12 januari 2018 om 19:12
eva864 Gebruiker

Aankoopbedrag en originele verzendkosten krijgt u terug, de kosten voor het terugsturen niet.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 01:35
Yvonne1968 Gebruiker

Waarom worden niet gewoon de centimeters aangegeven zoals we dat hier in de EU gewend zijn en staat alles in inches bij de maten voor de verschillende grotes.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 01:54
Moderator Paul Moderator

Het is de maatvoering zoals de fabrikant die hanteert.

Beantwoorden

13 januari 2018 om 07:52
Hugo_1 Gebruiker

ik begrijp die maten ook niet! zijn deze maten de omtrek van de borst ? of wat ?

Beantwoorden

13 januari 2018 om 21:32
Moderator Niek Moderator

Hallo Hugo_1,

Over welke deal gaat je vraag? Dan kunnen we dit even voor je uitzoeken.

Beantwoorden

14 januari 2018 om 00:34
EdwinPrins Gebruiker

Heb de Versace 1969 Abbligiamento Sportivo SRL enkele maanden geleden gekocht, samen met een andere Versace jas en ik moet zeggen erg dun jasje en beslist geen Versace kwaliteit. De jas is ook nergens anders te vinden dan bij Ibood mijn vermoeden is dat dit geen echte Varsace jassen zijn. Ook de ander Versace jas komt mij nep over, slecht stikwerk en goedkope ritsen.

Beantwoorden

14 januari 2018 om 00:38
Moderator Paul Moderator

Versace 1969 Abbligiamento Sportivo SRL is een ander merk dan de Gianni Versace die meer bekendheid heeft. De enige overeenkomst is dat er “Versace” in de naam zit. Die naam komt vaker voor in Italië.

Beantwoorden

14 januari 2018 om 13:26
EdwinPrins Gebruiker

Deze jassen worden onder het kleding merk Versace verkocht dit is een hoog a label merk deze jassen voldoen op geen enkele wijze hieraan behalve de zogenaamde adviesprijzen. Merknaam Versace is een gedeponeerde merknaam!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.