2 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Body Sculpture

Body Sculpture
Gym at Home

Maak van je lijf een marmeren beeld waar zelfs Ryan Gosling niet aan kan tippen. Ga voor een gladde buik waar zelfs een Victoria’s Secret model jaloers op zou zijn. Transformeer je lichaam in een ware kathedraal waar je terecht trots op kunt zijn. Nu het nieuwe jaar is begonnen, kun je je thuis helemaal uitleven in je eigen fitnessruimte. En dat doe je natuurlijk met de hulp van Body Sculpture!

2 januari 2018 om 00:46
chefgames Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt ontvangen. Ik zie dat mijn collega’s wel nog bezig zijn met jouw case, maar dat dit onverwachts langer duurt dan verwacht. Ik heb je melding even bij deze collega’s neergelegd.

Om hier on-topic te blijven heb ik je bericht hier verwijderd.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 01:01
Jitskee Gebruiker

Herfst staat voor de deur ?Okay…

Beantwoorden

2 januari 2018 om 11:07
Moderator Bas iBOOD Moderator

Onze tekstschrijver verlangt volgens mij nog terug naar 2017. We gaan dit direct aanpassen :-)

Beantwoorden

3 januari 2018 om 00:44
Luif Gebruiker

8,95 euro verzendkosten voor 1 dumbbell van 17,5 kg. Bestel ik er 2, dan zijn de verzendkosten ineens meer dan het dubbele: 19,95!

Beantwoorden

3 januari 2018 om 10:15
mangooo Gebruiker

35 kg versturen kost tenslotte ook best wat geld, zeker omdat je de vervoerder niet door zijn rug wil laten gaan.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 13:02
Luif Gebruiker

Maar iBood kan het ook in 2 dozen stoppen, dan kost het maar € 17,90 in totaal.

Of 2 losse bestellingen plaatsen…

Beantwoorden

3 januari 2018 om 13:14
elcamino Gebruiker

Zou idd 2 losse bestellingen plaatsen, opgelost.

Beantwoorden

4 januari 2018 om 08:56
koekwaus Gebruiker

Wat is de diameter van de dumbbell (binnendiameter van het gat van het gewicht)?

Beantwoorden

4 januari 2018 om 09:36
Moderator Bas iBOOD Moderator

Gaat je vraag echt over de dumbbell, of over de halterset?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.