1 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Virginia Extreme | Messen

Virginia Extreme | Messen
Kwaliteitsmessen

De kans dat je, zoals Leonardo diCaprio in The Revenant, met Indianen, beren en sluwe cowboys uit Texas moet vechten is niet zo groot. Maar toch. Een goed mes kun je altijd gebruiken. Ga jij survivallen, kamperen, tuinieren, vissen of jagen? Kijk dan eens goed naar deze Flash Sale.

1 januari 2018 om 08:42
cdenauw Gebruiker

Leuke verkoop om het nieuwe jaar te starten ????

Beantwoorden

1 januari 2018 om 12:38
Susantigoon Gebruiker

Zo snij je het nieuwe jaar uitstekend aan…

Beantwoorden

1 januari 2018 om 11:18
tjo Gebruiker

Mooi dat jullie ook eens denken aan alle extremisten en andere idioten die hier op dit moment rondlopen, morgen van niveau 3 naar 4?

Beantwoorden

1 januari 2018 om 11:38
willemfray Gebruiker

Beste Tjo,

ik heb ook elke dag zo’n mes met gordelsnijder en ramentikker op zak, geeft me een veilig gevoel in de auto, omdat Lifehammers vaak op de meest onmogelijke plekken bevestigd zijn, mijn been kan ik altijd vinden, en als dat weg is, heeft buitenkomen ook geen zin meer.

Oh ja, en ik schil er dagelijks 2 sinaasappels mee.

Edited by: Paul fixed typo

Beantwoorden

1 januari 2018 om 12:46
Susantigoon Gebruiker

Tja tjo,

als je dan toch de weg kwijt bent, is zo’n kompas werkelijk een uitkomst, niks extreems aan n.m.m.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 17:31
johnnycrash Gebruiker

jawel jo, zet dit aub ook op de site van IKEA, die verkopen véél grotere messen.een extremist zal even een mes online bestellen? Dacht het niet :) en indien toch dan laat hij tenminste een spoor achter tov een fysische winkel waae hij cash betaalt.! Nu, voor de prijs hoef je het niet te doen want ook een extremist zal googlen . Eéntje eruit gneiomen en al goedkoper dan hier

https://vetsecurite.com/couteaux-de-poche/4947-couteau-de-poche-trenton-virginia-extreme-8030827007625.html

de normale prijs is 27.99 en niet zoals Ibood stelt 37.95 . bij link bovenaan 19.95 , ibood bijna de normale winkelprijs bij een ander 24.95. Idem dito met een paar van de de andere messen

Dure duvels vandaag bij Ibood

Beantwoorden

1 januari 2018 om 13:02
mdubbelman Gebruiker

Er staat bij veel messen dezelfde omschrijving, maar op de afbeelding staat soms een gekartelde rand. Kunnen we van de afbeelding uit gaan dat er wel of geen kartelrand aan zit? En zijn de meeste inklapbaar?

Beantwoorden

2 januari 2018 om 00:07
Moderator Niek Moderator

Hallo mdubbelman,

Je kunt voor de kartelrand uitgaan van de foto’s inderdaad. Ze zijn volgens mij op één na allemaal inklapbaar.

Beantwoorden

1 januari 2018 om 14:25
Valentijn111 Gebruiker

Welke zijn inklapbaar? En ik neem aan dat ze niet twee snijvlakken hebben?

Beantwoorden

2 januari 2018 om 00:10
Moderator Niek Moderator

Hallo Valentijn111,

Afgaande op de afbeeldingen is volgens mij alleen de Virginia Extreme mes fante niet inklapbaar. :-)

Beantwoorden

2 januari 2018 om 00:46
ghex44 Gebruiker

Is de inclination/declination in te stellen bij een van deze kompassen?

Beantwoorden

2 januari 2018 om 11:19
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit ga ik even voor je navragen.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 10:23
ghex44 Gebruiker

Ok, ik hoor het wel!

Beantwoorden

3 januari 2018 om 16:14

De inclination/declination is de afwijking tussen het magnetisch noorden en het werkelijke noorden. Dit verschilt afhankelijk waar ter wereld je bent een aantal graden.

Met de verstelbare ring op het Pro kompas  kun je dit instellen. De andere twee modellen hebben die functie niet.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 09:21
matsvdvalk Gebruiker

Ik vind het interessante messen, maar er is online werkelijk niets over te vinden. Ik ben dus wel benieuwd hoe jullie tot het label ‘kwaliteitsmessen’ komen. Wat is jullie bron (link)?

Ik zou graag weten wat voor staal is gebruikt.

Voor iets meer geld heb je een instapper van een gerenomeerd merk… vandaar mijn afweging.

Ik hoor het graag.

Mvg

Beantwoorden

3 januari 2018 om 10:28

We vragen dit even voor je na.

Beantwoorden

3 januari 2018 om 16:14

De messen zijn van staal met een 3CR13SS Titanium coating.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.