28 december 2017 om 00:00
iBOOD

Tenson Winter

Tenson Winter
Hallo Winter!

Intussen kunnen we concluderen dat de herfst er écht op zit, dus… worden de dagen nóg korter, natter en kouder. Tijd dus om jezelf warm aan te kleden. Met de kleding uit deze Flash Sale ben je voorbereid op de gure dagen die ons te wachten staan. Tevens kun je jezelf hier uitstekend voorbereiden op je aanstaande wintersportvakantie.

28 december 2017 om 09:44
Giobbe Gebruiker

Iemand ervaring met de helm?

Beantwoorden

28 december 2017 om 10:06
hiehle Gebruiker

Wat is het verschil tussen de tenson delta en de nano visor. Ik kan namelijk de nano online wel vinden, maar de delta niet…

Beantwoorden

28 december 2017 om 19:56
Moderator Niek Moderator

Goedenavond hiehle,

Er is inderdaad nog weinig te vinden over de Delta, omdat het een van de nieuwste helmen is van Tenson. Ik zal proberen uit te zoeken wat de verschillen zijn met de Nano Visor en kom er nog op terug :-)

Beantwoorden

28 december 2017 om 20:05
Moderator Niek Moderator

Het enige verschil wat ik kan vinden is dat de Delta een quick release chin strap heeft. Dit staat vermeld in een brochure van Tenson. De Nano Visor staat erboven op dezelfde pagina. Voor de brochure klik hier. Ze staan op de eerstvolgende pagina.

Beantwoorden

29 december 2017 om 16:42
hiehle Gebruiker

Ik zie ook bij de nano dat deze een laag gewicht heeft. Dat staat niet bij de delta. Wat is het gewicht van beide helmen?

Beantwoorden

30 december 2017 om 00:06
Moderator Niek Moderator

Hallo hiehle,

Het exacte gewicht kan ik niet terugvinden, voor beide helmen wordt aangegeven dat ze lichtgewicht zijn.

Beantwoorden

28 december 2017 om 17:57
Brax85 Gebruiker

Wat is het gewicht van de helm?

Beantwoorden

30 december 2017 om 15:27
Moderator Niek Moderator

Hallo Brax85,

Ik kan helaas geen gewicht vinden. Het enige wat ik erover kan vinden is dat ze lichtgewicht zijn.

Beantwoorden

30 december 2017 om 15:06
StHeliers Gebruiker

Tenson Connor jas hier maar 79,90: https://www.bosmenshop.nl/tenson-connor-5012904-588-110472.html. En gratis verzending.

Beantwoorden

30 december 2017 om 20:04
Moderator Paul Moderator

Goed gevonden! Overigens bieden zij alleen de Blauwe versie aan, terwijl iBOOD de Zwarte versie aanbiedt.

Beantwoorden

31 december 2017 om 12:12
Martha14091961 Gebruiker

Goedemorgen

bij Tenson Connor Herenjas is er maar 1 kleur te bestellen nl. Zwart , wat ik ook wilde hebben , maar zie bij de bestelling dat de kleur verandert word in dark Bleu (die ik niet wil hebben)

Hopend dat u de kleur bij de bestelling kan veranderen en of de bestelling te annuleren.

Mvgr  Mano

Beantwoorden

31 december 2017 om 20:45
Moderator Paul Moderator

Bedankt voor deze melding! Helaas kan ik je op dit moment geen uitsluitsel geven, maar ik heb de melding doorgegeven aan de betreffende afdeling. Na de jaarwisseling zal nagekeken worden welke kleur geleverd zal worden. Klanten zullen per email geïnformeerd worden, zodat je de mogelijkheid hebt om de order te annuleren als die kleur niet naar wens is.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 10:59
Moderator Paul Moderator

Update: de jas wordt geleverd in de kleur die bevestigd werd in de winkelmand: Dark Blue. 
De betreffende klanten zullen hierover per email geïnformeerd worden.

Beantwoorden

31 december 2017 om 08:17
dhstork Gebruiker

Bodywarmer Dex is hier €59,97 en gratis verzending. In donkerblauw en rood: https://www.bomont.nl/tenson/bodywarmer-dex-donkerblauw/151854-ny

Beantwoorden

31 december 2017 om 14:03
king_julien Gebruiker

In wou een Tenson Castor Winterjas bestellen in het blauw maar merk dat hij in geen enkele maat beschikbaar is. Enkel de red en antraciet is beschikbaar,  waarom een foto plaatsen van een blauwe als hij er toch niet is?

Beantwoorden

31 december 2017 om 20:53
Moderator Paul Moderator

Een eerdere keer dat deze jas werd aangeboden was de blauwe kleur wel beschikbaar, deze keer helaas niet. In de haast zal vergeten zijn om de blauwe afbeelding weg te halen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.