18 december 2017 om 00:00
iBOOD

Fitnessartikelen

Fitnessartikelen
Dag duur sportabonnement!

Met de items in deze Flash Sale ben jij binnen no-time helemaal in shape. En dat zonder de deur uit te hoeven. Lekker sporten vanuit je eigen huis is toch eigenlijk veel fijner dan tussen hordes mensen in de sportschool? ;)

18 december 2017 om 08:26
chefgames Gebruiker

Hoe zit het met de schuimrollers die de vorige keer besteld konden worden maar die niet geleverd zijn??

Hoe moeilijk kan het verdorie zijn!! Met hoeveel mensen moeten jullie daar weken lang over brainstormen?

2 opties. 1. Jullie hebben wél schuimrollers, LEVER ZE DAN!! 2. Jullie hebben géén schuimrollers. Stort het geld terug!

Laat in ieder geval iets horen, dit is zeer slechte service!

18 december 2017 om 09:49
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi chefgames,

We houden geen eigen voorraad. Mede hierdoor kunnen we onze producten zo goedkoop aanbieden.

Ik ben niet bekend met jouw specifieke case, maar mogelijk bleken de schuimrollers op dat moment onverwacht niet meer leverbaar door onze leverancier.

Na annulering hoort jouw geld uiteraard teruggestort te worden én hoor je hierover geïnformeerd te worden. Is dit beide nog niet gebeurd?

Groeten,
Bas

20 december 2017 om 08:31
chefgames Gebruiker

Nou moet je niet doen of je nergens van weet met mijn ’specifieke case’. Ik begreep dat er een algemeen probleem was met de levering van deze schuimroller, en deze vervangen is door een afslankband. Het is nu om precies te zijn 16 dagen geleden dat ik van jullie iets gehoord heb hierover. WAT GAAT ER GEBEUREN???

Als jullie nog 16 dagen nodig hebben, zeg dat dan gewoon,  (RMA-2017/181727)

20 december 2017 om 10:08
kaklint89 Gebruiker

Ik vind ook dat Bas iBOOD alles moet weten.

:’)

20 december 2017 om 11:57

Hoi chefgames,

Sorry, ik ben niet op de hoogte van elke case.

Ik heb mijn collega gevraagd om jouw case te checken. Houd er rekening mee dat het momenteel iets drukker is op de afdeling, waardoor het iets langer dan normaal kan duren voor je een reactie krijgt.

Groeten,
Bas

18 december 2017 om 11:46
Goedhoop Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van dit matje? lengte, breedte, dikte?

18 december 2017 om 14:13

Het matje is 152 x 58 cm

De dikte is 4 mm.

19 december 2017 om 00:11
Kerby Gebruiker

waarom zijn die matjes vaak zo belachelijk kort?

19 december 2017 om 01:28
Moderator Paul Moderator

De matjes zijn ter ondersteuning van schouders, rug en heupen. De benen rusten er niet op. 
Het zijn dan ook yoga matten en geen slaapmatten. :)

18 december 2017 om 13:10
karelhermans Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

18 december 2017 om 14:05
karelhermans Gebruiker
19 december 2017 om 00:03
CK-CA Gebruiker

Athleteshop.nl: € 69,75 met verzending. (Als je de goedkoopste verzendkosten (€3,95) neemt)

IBOOD: € 68,90 met verzending.

Of zie ik iets over het hoofd?

19 december 2017 om 09:19
karelhermans Gebruiker

Helemaal gelijk, 
ik heb nog een gratis verzending tegoed daar, waardoor ik de verzendkosten niet zie.

20 december 2017 om 15:02
Farser Gebruiker

Hoeveel kilo zijn die hand grips?

20 december 2017 om 15:36

Ik ga het even informeren, Farser.

20 december 2017 om 23:29
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Farser,

Bedoel je het gewicht van de hand grips zelf of de veerkracht? De hand grips zelf wegen 340 gram per stuk.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.