13 december 2017 om 00:00
iBOOD

Greve Schoenen

Greve Schoenen
Hollandse stappers

In het hart van de Langstraat, in de stad Waalwijk, begon Hermanus Greve in 1898 een schoenmakerij. Vanaf het prille begin had hij slechts één doel voor ogen: Nederlands meest stijlvolle en superieure schoenen maken. Sindsdien is Greve één van de meest bescheiden, maar tegelijk ook exclusieve schoenmakerijen van Nederland. De herinnering aan een rijk verleden leeft hier vandaag de dag nog steeds voort. Daarom vandaag Greve Schoenen in de aanbieding!

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

13 december 2017 om 06:12
harry.1285 Gebruiker

Graag verneem ik de wijdtemaat van de sneakers in maat 43.

Beantwoorden

13 december 2017 om 10:41
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik ga even kijken of we dit kunnen achterhalen.

Beantwoorden

13 december 2017 om 12:05

We hebben geen wijdtemaat van deze sneakers. Wel kan ik meegeven dat deze schoenen niet extra smal of breed vallen, maar normaal.

Beantwoorden

13 december 2017 om 06:41
Mvsboy Gebruiker

Heb de monk double strap leather laatst via Ibood gekocht. Let op kleur komt niet overeen met foto. Is veel lichter qua kleur (gold). Wel een mooie schoen. Wat is de kleur van het suède model?

Beantwoorden

13 december 2017 om 10:42

De kleur zoals op de foto getoond wordt is correct. We hebben geen kleurcodes o.i.d. beschikbaar om je meer duidelijkheid te geven over de kleur.

Als de kleur van jouw vorige bestelling niet overeen komt met de kleur zoals getoond, dan kun je het beste via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek “Verkeerde levering” indienen.

Beantwoorden

13 december 2017 om 07:19
ralphvandelden Gebruiker

Zijn dit Europese maten of Amerikaanse maten?

Beantwoorden

13 december 2017 om 09:41
Susantigoon Gebruiker

UK maten, Europees dus.

Beantwoorden

13 december 2017 om 12:10
marcuspost Gebruiker

. Vorige keer de brick bestelt en heb cognac suede gekregen. Hele mooie schoenen, maar niet wat Ik besteld heb. Nog steeds niet opgelost door iBOOD….

Beantwoorden

13 december 2017 om 12:50

Hoi Marcus,

Vervelend dat je nog op een oplossing wacht!

Ik ga mijn collega vragen dit voor je op te pakken en hierover bij je terug te komen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

13 december 2017 om 13:45
marcuspost Gebruiker

Hartelijk dank Bas

Beantwoorden

13 december 2017 om 16:19
ST2409 Gebruiker

Bij de sneakers staat:’Vallen een maat kleiner’. Dit is me niet duidelijk.  Betekent dit dat ik best een maat groter neem dan gewoonlijk ? Ik heb normaal maat 42

Beantwoorden

13 december 2017 om 16:22

Dat klopt inderdaad. Je kunt dan het beste maat 43 bestellen.

Beantwoorden

14 december 2017 om 06:28
ehnl1968 Gebruiker

Waalwijk ligt in Brabant, dus kunnen dit nooit Hollandse stappers zijn …

Beantwoorden

14 december 2017 om 18:04
Fluz Gebruiker

Voor mij geen schoenen meer bij iBood, als ze niet passen kan je ze op eigen kosten (6,95) terug sturen. Dan is er weinig voordeel meer aan.

Beantwoorden

15 december 2017 om 10:33
chewwbakka Gebruiker

Gewoon in een fysieke winkel passen en daarna hier bestellen.

Beantwoorden

15 december 2017 om 12:53

Om de kans zo klein mogelijk te maken dat je een verkeerde maat bestelt proberen wij altijd een maatadvies en/of -tabel toe te voegen aan de deals.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.