20 september 2017 om 00:00
iBOOD

Ben Willems Schoenen

Ben Willems Schoenen
Passie voor schoenen

Op zoek naar nette, degelijke schoenen, waarop je het hele jaar kunt lopen?  Ja hoor, hebben we! Gemaakt van soepel leer, geheel met leer gevoerd en voorzien van een rubberen slijtlaag die uitermate geschikt is voor ons barre klimaat. De schoenen van Ben Willems staan netjes onder je pak, zijn zeer geschikt voor werk en nette gelegenheden en lopen zo lekker dat je ze gewoon aanhoudt als je 's avonds op stap gaat.

21 september 2017 om 23:36
gregory_ver_eecke Gebruiker

Hallo

Kan deze schoen terug gestuurd worden als de maat foutief is?

22 september 2017 om 09:06
Moderator Tom Moderator

Beste
deze schoenen kunnen inderdaad teruggestuurd worden. Daarbij moet ik wel even naar de FAQ verwijzen – waar instaat dat je de retourkosten zelf voor je rekening moet nemen. De rest wordt vergoed.

Met vriendelijke groeten

Tom

22 september 2017 om 11:55
wa0121 Gebruiker

Beste,

Ik heb interesse voor Ben Willems Somoa Suede schoenen in de kleur Navy. Klopt het dat er een verkeerde afbeelding (nl.: Kiruna) bij deze schoen staat?

22 september 2017 om 13:02
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bedankt voor je alertheid! Hier staan inderdaad de verkeerde schoenen afgebeeld, we passen dit direct aan!

10 oktober 2017 om 18:36
Jhtjoep Gebruiker

Inmiddels heb ik mijn paar mogen ontvangen; is een maatwissel mogelijk?

10 oktober 2017 om 22:35
Moderator Paul Moderator

Een maatwissel is jammer genoeg niet mogelijk. Als de schoenen niet bevallen mag je ze binnen de zichttermijn van 14 dagen terugsturen. Je krijgt dan het aankoopbedrag inclusief oorspronkelijke verzendkosten terug (tenzij je meerdere artikelen hebt besteld waar verzendkosten voor verschuldigd zijn). De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.