16 mei 2017 om 00:00
iBOOD

Happy Socks

Happy Socks
Daar word je vrolijk van!

Tijd om die saaie, witte boxers weg te gooien en ze te ruilen voor enkele kleurrijke exemplaren van Happy Socks. Ook aan de dames en de allerkleinsten is er gedacht. Neem snel een kijkje en ontdek wat er voor jou in de aanbieding is! 

16 mei 2017 om 02:40
quinnNL Gebruiker

WIl even checken, happy socks boxer vrouwen gekocht, bank app zeg betaald maar ibood zegt dat het fout is gegaan

Beantwoorden

16 mei 2017 om 12:11
quinnNL Gebruiker

KAn iemand dit checken?

Beantwoorden

16 mei 2017 om 12:13
Moderator Dees Moderator

Hallo QuinnNL,

Ik vraag het voor je na.
Groetjes,
Dees

Beantwoorden

16 mei 2017 om 14:45
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste quinnNL,

Ik heb je zojuist gemaild over deze situatie en kijk uit naar je antwoord.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

16 mei 2017 om 06:05
berget Gebruiker

Hebben de kindersokken maat 2-4 en 4-6 hetzelfde dessin? Dat wordt namelijk was lastig sorteren in de was…

Beantwoorden

16 mei 2017 om 09:17
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat zou kunnen, berget! Elke mystery box kan anders zijn.

Beantwoorden

16 mei 2017 om 09:26
maria_w Gebruiker

Goedemorgen, Ik had even 2 vragen, zijn de sokken geschikt voor Jongens en Meisjes? Zijn het 12 verschillende designs of 6 per box? Alvast bedankt. Mvg Maria

Beantwoorden

16 mei 2017 om 09:52
Moderator Dees Moderator

Hallo maria_w,

Het is een mystery box, we weten dus niet wat erin zit.
De sokken zijn draagbaar voor meisjes en jongens. Ik weet natuurlijk niet of het iets uitmaakt, maar ik ken genoeg jongens die gewoon kleding dragen met bloemen ;-)

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

16 mei 2017 om 11:16
Will4ever Gebruiker

Worden de “12x Happy Socks Mystery Sokken | Kinderen” geleverd in een Happy Socks doos die afgebeeld staat op de 1e foto?

Beantwoorden

16 mei 2017 om 13:05

Deze sokken worden niet geleverd in een box.

Beantwoorden

17 mei 2017 om 13:01
Zplus Gebruiker

Maar er staat dus keuze uit 4 boxen. Maar ze niet in een doos dus niet perfect voor een kado en afbeeldingen laten wel een box zien.

Nu we of geen doosje omheen zonder doos laat ik deze lopen want maakt het minder leuk als kado

Beantwoorden

16 mei 2017 om 11:24
Koenings Gebruiker

Beste,

Welke (schoen)maat hebben deze van 7-9 jaar?  Mijn zoon is er 8 maar is klein voor zijn leeftijd (heeft maat 31 in zijn schoenen).

Beantwoorden

16 mei 2017 om 11:53

Dit vraag ik even voor je na, Koenings!

Beantwoorden

16 mei 2017 om 12:14

Er is geen vaste schoenmaat aan deze sokken gekoppeld. Deze sokken zijn erg rekbaar, waardoor de sokmaat niet erg nauw valt en dus geschikt is voor meerdere schoenmaten!

Beantwoorden

16 juni 2017 om 16:58
rvb_516 Gebruiker

Worden deze sokken ooit nog geleverd?!

Beantwoorden

16 juni 2017 om 18:40
Moderator Paul Moderator

Beste rvb_516,

De Happy Socks zouden op 6 juni verzonden zijn. Heb je meerdere producten in 1 bestelling besteld, waarbij één van de producten de verwachte verzenddatum nog niet heeft bereikt? Dan wordt het pakket pas verzonden als alle producten verzendklaar zijn. 
Heb je voor mij het bestelnummer (SOxxxxxxx)? Dan zal ik voor je navragen waarom jij de sokken nog niet hebt ontvangen.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.