19 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Ortiz & Reed Herenschoenen

Ortiz & Reed Herenschoenen
Kwaliteit en elegantie

Perfectie, kwaliteit en oog voor detail. Dat zijn de drie eigenschappen waaraan elke schoen, riem en sjaal van Ortiz & Reed aan voldoet. Sla vandaag je slag, want voor volledig lederen schoenen betaal je een kleine prijs. Vervolledig je outfit met een leuke riem of sjaal.

19 maart 2017 om 10:44
lampiew Gebruiker

Wat is de leest van deze schoenen? Ik heb minimaal een G1/2 nodig. Eigenlijk een H leest

Beantwoorden

19 maart 2017 om 13:06
stinoo Gebruiker

Dat wordt er nooit bij vermeld en niemand van iBood heeft deze informatie. Je krijgt altijd het standaard antwoord met ‘de pasvorm is normaal’. Je moet hier daarom ook nooit schoenen kopen; de kans dat ze niet passen is groot vanwege gebrekkige informatie en daarbij is retour sturen op eigen kosten. Bestel daarom gewoon bij bijvoorbeeld Zalando; véél snellere levertijd & gratis retourneren.

Beantwoorden

19 maart 2017 om 16:17
Kartelschaar Gebruiker

Twee paar schoenen hier besteld, was veel goedkoper uit dan elders en ze passen prima..

Beantwoorden

19 maart 2017 om 13:37
Moderator Paul Moderator

Helaas is er geen informatie over de leest van deze schoenen. Het is inderdaad alleen bekend dat de pasvorm normaal is (sorry).
Ik heb wel een maattabel voor jullie, maar ook die geeft geen duidelijkheid over de leest.

Beantwoorden

19 maart 2017 om 18:46
Bassie21 Gebruiker

Is die suède hoge schoen zwart of donker blauw. Kan het niet terugvinden

Beantwoorden

19 maart 2017 om 19:51
Moderator Paul Moderator

Model Schubert is donkerblauw met rode veters.

Beantwoorden

20 maart 2017 om 10:00
dhstork Gebruiker

Ik wil 2 paar bestellen, maar bij het betalen via iDeal (na selecteren en klikken op betalen) krijg ik een error. En nu?

Beantwoorden

20 maart 2017 om 10:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi dhstork,

Dat is vreemd. Zou je de volgende dingen willen proberen? Als het niet werkt, hoor ik het graag!

- Bestellen via onze app op Android of iOS
- Uitloggen en opnieuw inloggen
- Een andere browser gebruiken
- Betalen met een andere betaalmethode

Groeten,
Bas

Beantwoorden

20 maart 2017 om 17:05
dhstork Gebruiker

Hoi Bas,

Ik kwam niet lang na het plaatsen van mijn bericht erachter wat er scheelde: vorige keer was tijdens bestellen iets fout gegaan en had ik een code gebruikt voor gratis verzending. Die bleek nog actief te zijn bij deze bestelling, maar was uiteraard niet meer geldig. Vreemd genoeg gaf het systeem dat niet aan. Nadat ik op code verwijderen had geklikt en vervolgens doorging naar betalen, kreeg ik wel het juiste scherm. Bestelling is dus geslaagd.

Beantwoorden

20 maart 2017 om 17:20

Hi dhstork,

Goed om te horen dat het nu wel gelukt is! Ik ga je melding even doorzetten naar onze ICT-afdeling.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

22 maart 2017 om 08:32
Rv110 Gebruiker

Ik heb vorige week een tenson jas gekocht bij jullie,betaald met paypal en nog steeds niets aangehad.Heb jullie ook al een vraag formulier opgestuurd en nog steeds geen antwoord gehad,kan je dit een nazien

Beantwoorden

22 maart 2017 om 09:03

Hoi Rv110,

Ik ga mijn collega vragen dit even te checken en bij je terug te komen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

22 maart 2017 om 12:33
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste Rv110,

De bestelling in kwestie is eerder vandaag verzonden. Je hebt hier als het goed is ook per e-mail een bevestiging van ontvangen.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.