16 februari 2017 om 00:00
iBOOD

Travelin' Herenschoenen

Travelin' Herenschoenen
Choose casual

De casual schoenen van Travelin' zijn een ware lust voor het oog en kunnen het hele jaar door gedragen worden. Draag ze op het werk, tijdens een citytrip of tijdens een avondje stappen. De frisse, moderne look en de soepele pasvorm maken van deze schoenen een absolute must voor elke man!

16 februari 2017 om 07:17
razor911 Gebruiker

Weer Travelin’? Er mogen wel eens wat andere merken schoenen langskomen.

Beantwoorden

16 februari 2017 om 09:05
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Razor,

Je kunt in dit topic aangeven welke schoenen je graag voorbij ziet komen, dan kunnen onze inkopers proberen rekening te houden met jouw tips! :-)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

16 februari 2017 om 18:30
siemonas Gebruiker

het lukt mij niet een paar schoenen af te rekenen, hele dag geprobeerd; wacht wel op volgende aanbieding.Steeds weer eror , probeer pagina te verversen.

Beantwoorden

16 februari 2017 om 22:38
Moderator Paul Moderator

Hallo siemonas,

Op welke wijze heb je proberen te bestellen? 
Wellicht helpt dit je verder:
- cookies & cache opschonen
- uitloggen en opnieuw inloggen 
- bestellen via een andere browser of device 
- bestellen via de iBOOD app (iOS/Android)
- ad blocker uitschakelen tijdens het bestelproces
- een andere betaalmethode gebruiken (indien mogelijk)

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

17 februari 2017 om 10:09
siemonas Gebruiker

met een andere browser,  een andere pc, betalen met creditcard, en ideal, opnieuw opgestart.

Vaker besteld, en nooit een probleem.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 10:38

Hoi Siemonas,

Ik ga mijn collega vragen nader te bekijken of wij een foutmelding kunnen vinden aan onze kant. Hij komt z.s.m. bij je terug.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 februari 2017 om 11:52
SuzanneBras Gebruiker

Ik heb ook zojuist deze schoenen proberen te bestellen. Geld is afgeschreven, echter geen ontvangstbevestiging en net na betaling bleef website hangen.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 12:09
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste Siemonas,

In ons betaalsysteem is geen betaalpoging te zien in jouw account. We vermoeden dat er technisch iets mis gaat voordat er data in het betaalsysteem terecht komt en verwerkt wordt.

Als je een screenshot van de foutmelding/errors hebt, verzoeken we je om die te mailen naar webcare@ibood.nl o.v.v. Wessel. Hiermee kunnen we dan langs onze technische afdeling.

Groeten,
Wessel

Beantwoorden

17 februari 2017 om 12:17

Hoi Suzanne,

Ik zie je bestelling goed in ons systeem staan. Als het goed is heb je inmiddels ook een bevestigingsmail ontvangen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

16 februari 2017 om 20:37
Bouchih Gebruiker

Ik veronderstel dat de optie newbury de hoge versie is. Er is enkel keuze tussen newbury low en newbury.

Beantwoorden

16 februari 2017 om 22:34
Moderator Paul Moderator

Dat klopt. Het zou inderdaad duidelijker zijn als de benaming in het dropdown menu ook High aangeeft.

Beantwoorden

17 februari 2017 om 09:32
Gerardo121513 Gebruiker

Is het het nog steeds niet mogelijk om 2 paar te bestellen en 1 keer verzendkosten te betalen? Graag zou ik 2 verschillende kleuren willen bestellen maar nu kan ik alleen 2 exact dezelfde paren bestellen.. Zo jammer weer!

Beantwoorden

17 februari 2017 om 10:01

Hoi Gerardo,

Dat is perfect mogelijk. Je kunt eerst 1 variant toevoegen aan je winkelwagen, daarna klikken op “Verder winkelen” en dan nog een variant toevoegen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

18 februari 2017 om 06:25
PTK2000 Gebruiker

Hier ook problemen met bestellen, na bestelling vanuit de app via Paypal wel bevestiging van pp maar niet van ibood…

Beantwoorden

18 februari 2017 om 21:44
Moderator Paul Moderator

Via de app duurt het momenteel iets langer voordat de bevestiging zichtbaar is. 
Klopt het dat de aankoop inmiddels wel bevestigd is?

Beantwoorden

18 februari 2017 om 11:20
Robbert70 Gebruiker

Even een vraag, hoe zit het als de maat van de schoen straks niet goed is? Meestal heb ik 42 maar dat kan heel soms wel  anders uitvallen naar 41 of 43 bij sommige fabrikanten.

Beantwoorden

18 februari 2017 om 12:18
snowboylatino Gebruiker

Ik heb hier al schoenen gekocht van dit merk . Als je 42 hebt zou ik 42 aanhouden. Ze zitten perfect .

Beantwoorden

18 februari 2017 om 12:08
bert_vb92 Gebruiker

Ik geraak niet tot het betalen. Wanneer ik mijn gegevens heb ingevuld en verder wil naar het betalen, werkt de knop ‘Bestel en betaal!’ niet. Eventjes geprobeerd bij een ander product, daar werkte het wel, enkel bij het bestellen van schoenen van Travelin’ niet. Hoe los ik dit op?

Beantwoorden

18 februari 2017 om 21:48
Moderator Paul Moderator

Hallo Bert,

Op welke manier probeerde je te bestellen, en bij welke deal (type schoen) liep je vast?

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

18 februari 2017 om 13:26
vinny1970 Gebruiker

Via safari betalen werkt bij mij ook niet.Google chrome geinstalleerd en betalen lukt.

Beantwoorden

18 februari 2017 om 15:50
WoozyBE Gebruiker

Er is geen enkele mogelijkheid om te bestellen. Alles al geprobeerd. Gaan jullie je website nog fixen of niet?

Beantwoorden

18 februari 2017 om 21:47
Moderator Paul Moderator

Beste Woozy,

Zou je willen aangeven op welke manier je probeert te bestellen en welke foutmelding je tegenaan loopt?
Wellicht biedt dit een oplossing: 
- cookies & cache opschonen 
- uitloggen en opnieuw inloggen 
- adblocker of script uitschakelen (indien aanwezig) 
- bestellen via een andere browser 
- bestellen via een ander apparaat 
- bestellen via de iBOOD app (Android/iOS) 
- een andere betaalmethode selecteren (indien mogelijk)

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

19 februari 2017 om 10:57
spekkoek5 Gebruiker

kan het voetbed uit deze schoenen, zodat je er steunzolen in kunt doen?

Beantwoorden

19 februari 2017 om 22:44
Moderator Paul Moderator

Alleen bij model Newbury is de binnenzool uitneembaar.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.