13 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Computerbrillen

Computerbrillen
Zorg voor je zicht.

Vandaag de dag hebben we bijna allemaal een smartphone op zak, een computer op ons bureau en een flinke TV in de woonkamer. Genieten geblazen natuurlijk, maar niet even gezond voor je ogen.

Deze computerbrillen blokkeren blauw licht en zorgen voor een rustiger beeld. Zo kun jij ongestoord werken, Facebook checken en een filmpje kijken zonder last te krijgen van tranende, geïrriteerde of vermoeide ogen. Alle brillen worden geleverd in een praktisch doosje.

13 juli 2020 om 00:15
Tjolbi Gebruiker

Bij een vorige aanbieding een set gekocht, beide brillen zijn na +/- 1 jaar licht gebruik door gebroken bovenaan. Beiden op dezelfde plaats, wat toch wel op een zwakte in de constructie wijst. Garantie leek niet meer mogelijk volgens de site.

Ik draag al 15 jaar brillen zonder enige schade, dus door onhandigheid heb ik ze ook niet stuk gemaakt.

Ze zijn goedkoop, verwacht dus ook niet te veel.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 00:34
Susantigoon Gebruiker

Duidelijk een ondeugdelijk produkt.

Je mag verwachten dat een (computer-)bril veel langer dan 1 jaar meegaat en waarbij de verkoper(!) zal moeten aantonen dat de schade door onjuist gebruik is ontstaan.

Vanwege de (lage) prijs wordt er simpelweg op gespeculeerd dat de consument het er maar bij laat zitten, maar het siert de verkoper geenszins zich zo op te stellen.

Caveat emptor!

Beantwoorden

13 juli 2020 om 08:23
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Tjolbi,

Heb je wel contact opgenomen met de klantenservice om te vragen of dit onder de garantie valt?

Beantwoorden

13 juli 2020 om 20:49
Tjolbi Gebruiker

Dat heb ik enkele malen geprobeerd maar bij de ‘er is iets mis’ link is alles uitgegrijsd.

“Het is van belang dat je de juiste optie selecteert voor een snelle verwerking van jouw aanvraag.”

Maar geen enkele optie is mogelijk om te kiezen. Dat maakt het wel moeilijk natuurlijk.

Bestelnr SO3285139 van 28/7/19

Beantwoorden

14 juli 2020 om 09:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Tjolbi,

Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.

Beantwoorden

13 juli 2020 om 08:20
y3pp3r Gebruiker

Enkel hele oranje glazen filteren veel/alle blauw licht. Dus verwacht niet te veel van deze transparante brillen…. Lees je in online!

Beantwoorden

25 augustus 2020 om 00:23
motordick Gebruiker

Ook een probleem, 1 bril zit een vlek (zuignap afdruk?) wat er niet af wil.
Kan ook geen optie aanvinken voor garantie, alles is grijs.

2x Carvelli +2.5 Computerbril

Bestelnummer:
SO4343015    verzonden 30 juli

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.